دوربین‌های ناسا جدیدترین تصاویر مربوط به یوفو شوالیه سیاه را ثبت کردند!

ویدیویی جدید از ماهواره شوالیه سیاه توسط ناسا منتشر شد

ماهواره شوالیه سیاه (Black Knight satellite) یکی از مرموزترین اشیا ناشناس پرنده شناخته‌شده در جهان است که بر اساس ادعای شکارچیان یوفو، در ویدیو جدیدی از سازمان فضایی ناسا تصاویر حرکت آن بر روی ابرهای یک طوفان عظیم ثبت شده است.

اگر به دنیای اشیا ناشناس پرنده و تئوری‌های توطئه مربوط به این اجسام مرموز علاقه دارید، مطمئنا تاکنون نام ماهواره شوالیه سیاه (Black Knight satellite) را شنیده‌اید؛‌ این یوفو عجیب یکی از شناخته‌شده‌ترین اشیا مورد توجه قرار گرفته در بحث یوفولوژی است که به گفته نظریه‌پردازان موجودات فضایی، ماهواره‌ای متعلق به فرازمینی ها بوده که از گذشته‌های دور در اطراف زمین گردش می‌کرده و اطلاعات جمع‌آوری‌شده خود را برای سازندگانش مخابره می‌کند.

در همین رابطه جالب است بدانیم که کانال یوتیوبی UFO Today به تازگی با انتشار ویدیویی ادعا کرده که دوربین‌های ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) ناسا اخیرا در حین فیلم‌برداری از یک طوفان عظیم تصاویر شی ناشناس پرنده‌ای را شکار کرده‌اند که به احتمال قوی، ماهواره شوالیه سیاه است.

همانطور که در کلیپ منتشرشده خواهیم دید، یوفو موردنظر در ارتفاعی مشخص بر روی طوفان حرکت می‌کند و در به نظر می‌رسد که تغییرات جوی طوفان بر روی یوفو اثر نداشته و این شی ناشناس مشغول مدارگردی به دور زمین است.

اطلاعاتی از ماهواره شوالیه سیاه

همانطور که انتظار می‌رود، ادعای گردش یک ماهواره فرازمینی به دور سیاره تنها مورد قبول بخش کوچکی از اعضای جوامع بوده است؛ به عنوان مثال در سال 1998 دانشمندان در قالب یک نظریه گفتند که ماهواره شوالیه سیاه چیزی جز زباله‌های فضایی و بقایای سپرهای حرارتی جداشده از ایستگاه فضایی بین المللی نیست.

دوربین‌های ناسا جدیدترین تصاویر مربوط به یوفو شوالیه سیاه را ثبت کردند!

عکسی از ماهواره شوالیه سیاه که ناسا در سال 1998 منتشر کرد.

این در حالیست که عده‌ای سازمان‌های فضایی مانند ناسا را به دروغ‌گویی متهم می‌کنند و می‌گویند که شواهد و اطلاعات جمع‌آوری‌شده در مورد این ماهواره فرازمینی توسط چنین آژانس‌هایی پنهان می‌شوند؛ از طرف دیگر انتشار مقاله‌های مختلف مربوط به این یوفو در روزنامه‌ها که از دهه 40 میلادی شروع شد، همیشه باعث جنجالی‌تر شدن صحبت‌ها در مورد شوالیه سیاه شده است.

دوربین‌های ناسا جدیدترین تصاویر مربوط به یوفو شوالیه سیاه را ثبت کردند!

مقاله‌هایی که در سال 1954 در مورد ماهواره شوالیه سیاه منتشر شدند.در 7 مارس 1960 مجله معروف و معتبر تایم مطلبی را به موضوع شوالیه سیاه اختصاص داد. در این مقاله ذکر شده است که تجهیزات ردیابی آمریکایی یک شی سیاه رنگ را که به نظر ماهواره‌ای در مدار زمین است،‌ شناسایی کرده‌اند و زمزمه‌هایی در مورد ارتباط این وسیله با روسیه به گوش می‌رسد.

کمی بعد از مطلع شدن مقامات از وجود یوفو مورد نظر، انتقادهایی مطرح شد که ایالات متحده توانایی کنترل آسمان خود را هم ندارد و ابرقدرت رقیب این کشور با استفاده از این نوع تجهیزات جاسوسی، از آمریکا اطلاعات کسب می‌کند. در ادامه مطلب ذکر شده که چند هفته بعد از شناسایی ماهواره شوالیه سیاه وزارت دفاع آمریکا از تشخیص ماهیت وسیله مورد نظر خبر داد و اعلام کرد که این یوفو بقایای یک ماهواره متعلق به نیروی هوایی بوده است.

با این تفاسیر در انتها شما را به تماشای تازه‌ترین تصاویر ارتباط داده شده به ماهواره شوالیه سیاه دعوت می‌کنیم:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. واقعا یه چیز عجیبیه

  2. ااااا مادر این جوجو کیه بره ورش داره😂😂

  3. به نظر من این همونیه که همه میگن یه یوفو از یک دنیای ناشناخته،ولی یه سوال ؟ ؟ ؟چرا کشورهایی که در این مسائل صاحب تکنولوژی هستن یه ماموریت واسه شناختن این شوالیه سیاه را نمیندازن تا هممون خیالمون راحت شه این چیه؟

  4. عه!پیداش کردم! خیلی وقت بود گمش کرده بودم
    خودتونو نگران نکنید اقا حله
    مال من بود الان میرم برش میگردونم

  5. هی عین شوالیه سیاهه واقعا

  6. اسم آهنگ روی کلیپ چی هستش؟؟؟؟

  7. این یه تیکه آشغاله که نه میفته و نه سقوط میکنه و نیم قرن مردم ایران رو انگشت به دهان گذاشته ???