ایسوس زن اسکرین گو

ایسوس زن اسکرین گو ، باریکترین مانیتور قابل حمل دنیا معرفی شد

ایسوس زن اسکرین گو (Asus ZenScreen Go) به عنوان باریک‌ترین مانیتور قابل حمل دنیا معرفی شد. مانیتور جدید ایسوس که با اسم رمز “MB16AP” شناخته می‌شود، تنها 8 میلی‌متر ضخامت و 900 گرم وزن دارد. در ادامه بیشتر با این محصول جدید آشنا می‌شویم.

مانیتورهای قابل حمل می‌توانند انتخاب بسیار خوبی برای کاربران حرفه‌ای باشند چرا که آنها برای انجام کارهای خود به فضای صفحه بیشتری در مقایسه با کاربران عادی نیاز دارند. تقاضای بازار سبب شده است شرکت‌های مختلف با کاهش اندازه و وزن مانیتورهای خود، حمل این محصولات را آسان‌تر کنند. اما یک نمایشگر تا چه اندازه می‌تواند کوچک باشد؟ ایسوس زن اسکرین گو که می‌توان آن را باریک‌ترین مانیتور قابل حمل جهان در نظر گرفت، تنها 8 میلی‌متر ضخامت دارد.

محصول پیش رو و البته دیگر مانیتورهای قابل حمل، ضخامت کمتری در مقایسه با نمایشگرهای استاندارد دارند. همچنین به لطف افزایش محبوبیت اتصالات USB، حالا استفاده از آنها مقرون به صرفه‌تر و آسان‌تر از قبل شده است. کاربران به راحتی می‌توانند این مانیتورها را با خود حمل کرده و در هر جایی از آنها استفاده کنند. ایسوس زن اسکرین Go را می‌توان راه حل مناسبی برای آن دسته از افرادی در نظر گرفت که قصد گسترش محیط کارشان را دارند. به علاوه، زن اسکرین گو می‌تواند به عنوان نمایشگر دوم برای لپ تاپ نیز به کار گرفته شود.

ایسوس زن اسکرین گو

مشخصات فنی ایسوس زن اسکرین گو

زمانی که در مورد یک مانیتور قابل حمل صحبت می‌کنیم، سه موضوع بیش از سایرین اهمیت خواهد داشت: وضوح صفحه، اتصالات و پایه نگهدارنده. ایسوس زن اسکرین گو به صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS با وضوح 1080×1920 و پوشش ضد تابش مجهز شده و با پشتیبانی از محافظ فیلتر بلوری به دست کاربران می‌رسد. برای اتصال از طریق USB-C، از دو رابط مختلف USB-C و Type-A می‌توان استفاده کرد. به علاوه، مانیتور جدید ایسوس یک پایه مخصوص نیز دارد.

جدای از اندازه و وزن بسیار کم این محصول جدید، باتری لیتیومی 7800 میلی‌آمپر ساعتی با چهار ساعت شارژدهی و شارژ معکوس را می‌توان یکی از نقاط قوت محصول جدید تایوانی‌ها در نظر گرفت. در این صورت با یک بار شارژ کاربران نباید مشکلی در استفاده طولانی‌مدت داشته باشند. زن اسکرین گو قرار است با قیمت 2399 یوان (380 دلار) روانه بازار شود.