درصد رضایت رضایت 97 درصدی خریداران آیفون ایکس

97 درصد خریداران آیفون ایکس از عملکرد این گوشی راضی هستند

در یک نظرسنجی مشخص شده که 97 درصد خریداران آیفون ایکس اپل (Apple iPhone X) از عملکرد گوشی آی او اسی خود رضایت داشته‌اند. آیفون 10 دارای قابلیت های ویژه‌ای نظیر سیستم تشخیص چهره فیس آی دی و نمایشگر تمام صفحه ناچ استایل است.

حالا فاصله‌ی زیادی با روزهایی داریم که گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد جنبه‌های استفاده از آیفون ایکس می‌شد. برخی می‌گویند شرکت کوپرتینویی اپل بسیاری از نوآوری‌هایی که طرفداران به آن‌ها فکر می‌کردند را در این گوشی به ارمغان نیاورده‌اند. برخی دیگر نیز بر این باورند که چون آیفون ایکس نخستین گوشی تمام صفحه و مجهز به سیستم تشخیص چهره فیس آی دی است،‌ می‌تواند بسیار جذاب باشد.

علاوه بر تمام این‌ها، تقاضا برای خرید این محصول در بازارهای جهانی بسیار خوب است. تحلیلگران وال استریت در اواسط ماه دسامبر سال گذشته میلادی ادعا می‌کردند که فروش آیفون ایکس یا همان آیفون 10 اپل کمتر از انتظارها بوده است. با این حال اپل گزارش داده است که سهم آن‌ها از بازار موبایل دنیا به لطف فروش این گوشی ویژه با رشدی 17 درصدی در سه ماهه چهارم سال 2017 مواجه شده است. ما شنیده‌ایم که اپل می‌خواهد تولید آیفون ویژه دهمین سالگرد فروش گوشی‌هایش را در سه ماهه دوم سال 2018 به پایان برساند. در همین راستا و تا پیش از اتمام فرآیند تولید، یک شرکت تحقیقاتی نظرسنجی را از خریداران آیفون ایکس انجام داده است تا بفهمد آیا این افراد از عملکرد دیوایس خود راضی هستند یا خیر؟!

جزئیات میزان رضایت خریداران آیفون ایکس

درصد رضایت رضایت 97 درصدی خریداران آیفون ایکس

بر اساس این نظرسنجی، 85 درصد تمامی پاسخ دندگان (1176 نفر) ابراز رضایت شدید از عملکرد آیفون 10 خود داشته‌اند. 12 درصد آن‌ها ابراز رضایت داشته و تنها 3 درصد خریداران آیفون ایکس از گوشی خود ناراضی بوده‌اند. بنابراین، به طور کلی 93 درصد خریداران آیفون ایکس از گوشی خود راضی هستند. این می‌تواند بالاترین سطح رضایتی باشد که یک آیفون کسب کرده است؛ نه تنها آیفون، بلکه بالاترین میزان رضایت در بین تمامی محصولات اپل را شامل می‌شود. در بازگشت به سال 2015، نسخه اصلی اپل واچ نزدیک‌ترین میزان رضایت مشتری را نسبت به آیفون 10 اپل از آن خود کرده است. در واقع 66 درصد کاربران از اپل واچ خود ابراز رضایت شدید کرده‌اند.

این بررسی همچنین نشان می‌دهد که ویژگی‌های آیفون ایکس کاملا برجسته و خوب بوده‌اند. در میان آن‌ها می‌توان به فیس آی دی و عمر باتری بالا اشاره کرد که درصد رضایت بالای 90 درصدی را به همراه داشته‌اند. اما میزان رضایتمندی از سیری تنها 20 درصد بوده که خیلی کم است. چندی پیش شایعات می‌گفتند که سیری کاملا ناموفق بوده است، اما اپل در پاسخ به این شایعات اعلام کرده که سیری محبوب ترین دستیار صوتی جهان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اون سه درصدی هم که راضی نیستن دیونه ن
    چی کم داره که بقیه گوشی ها دارنو این نداره؟؟

  2. همشونم که یه مچ ژن خوب بودن دیگه لابد

  3. منم اگر انقد پول داده بودم پای یه موبایل عمرا میگفتم گوشی بدیه

  4. از این 97% هشتاد درصدشون آیفون ایکسو ندارن و همش از روی تعصبه😂😂😂😂