برترین گوشی های اندرویدی و آی او اسی بنچمارک آنتوتو در فروردین 97

برترین گوشی های اندرویدی و آی او اسی بنچمارک آنتوتو در فروردین 97

فهرست برترین گوشی های اندرویدی و آی او اسی بنچمارک آنتوتو در فروردین 97 منتشر شد. این لیست منتشر شده از سوی سایت بنچمارک گیری AnTuTu می‌تواند در انتخاب یک گوشی جدید برای خرید، کمک حال شما باشد.

آنتوتو معمولا گوشی های اندرویدی و آی او اسی که موفق شده‌اند بالاترین امتیاز را از این سایت کسب کنند معرفی می‌کند. در مطلبی جداگانه،‌ ما به معرفی 10 گوشی اندرویدی برتر فروردین 97 بنچمارک آنتوتو پرداختیم. حالا لیستی از برترین گوشی های اندرویدی و آی او اسی بنچمارک آنتوتو در فروردین 97 به انتشار رسیده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. البته لازم به ذکر است که این لیست، مختص گوشی های فروخته شده در بازار چین است.

این لیست برترین گوشی های اندرویدی و آی او اسی بنچمارک آنتوتو در واقع می‌تواند به شما در انتخاب و خریداری یک گوشی جدید کمک خوبی کند. اگر به دنبال محبوب‌ترین محصولات نزد کاربران هستید می‌توانید ببینید که در بازار چین چه گوشی هایی ارجع‌تر از سایرین بوده و توسط مشتریان خریداری شده‌اند. با توجه به این لیست، گوشی آیفون 6 اس پلاس همچنان محبوب ترین گوشی آی او اسی AnTuTu بوده، در حالی که میزو پرو 6 پلاس نیز محبوب ترین گوشی اندرویدی این پلتفرم بنچمارک گیری است.

برترین گوشی های اندرویدی و آی او اسی بنچمارک آنتوتو در فروردین 97

بنچمارک آنتوتو یک راهنمای خوب برای خرید گوشی

همانطور که می‌توانید مشاهده کنید، تمامی مدل های آیفون که در جدول حضور دارند بیش از 96 درصد رضایت کاربران در آنتوتو را نشان می‌دهند. این می‌تواند نشان دهد که طرفداران گوشی های کمپانی کوپرتینویی اپل چقدر از دستگاه خود رضایت دارند. در مطلبی دیگر نیز ما میزان رضایت مشتریان آیفون ایکس از گوشی خود را مورد بررسی قرار داده بودیم. در نظرسنجی که از هزاران خریدار آیفون 10 اپل گرفته شده بود، آن‌ها 97 درصد به «رضایت شدید» و «راضی» رای داده بودند.

در صدر لیست برترین گوشی های اندرویدی و آی او اسی بنچمارک آنتوتو ما نام آیفون 6 اس پلاس را با میزان 98 درصدی می‌توانیم ببینیم. آیفون 6 اس، آیفون 7 ، آیفون 6 ، آیفون 8 و آیفون 7 پلاس آمار 97 درصدی را به نام خود ثبت کرده‌اند، این درحالیست که گوشی های آیفون 8 پلاس، آیفون 6 پلاس و آیفون ایکس نیز میزان رضایت 96 درصدی در سایت آنتوتو داشته‌اند.

در واقع هر زمانی که قصد داشته باشید یک آیفون جدید بخرید، این لیست می‌تواند کمک خوبی برای پیدا کردن یک محصول محبوب و خوب باشد. در حال حاضر طبق این جدول، آیفون 6 اس پلاس محبوب‌ترین گوشی آی او اسی در بازار چین است موفق شده مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کند.

در جدول اندرویدی‌ها میزو پرو 6 پلاس و شیائومی می میکس 2 موفق شده‌اند میزان رضایت 94 درصدی را به دست آورند. نخستین چیزی که می‌توان از مقایسه جدول گوشی های اندرویدی و آی او اسی آنتوتو دریافت، میزان رضایت کمتر اندرویدی‌ها نسبت به آیفون های اپل خواهد بود.

برترین گوشی های اندرویدی و آی او اسی بنچمارک آنتوتو در فروردین 97

به هر ترتیب، هواوی میت 10 با کسب 93 درصدی رضایت مشتریانش جایگاه بعدی را از آن خود کرده است. این گوشی به تازگی عرضه شده است. نکته‌ی دیگری که از بررسی این جدول به آن پی می‌بریم، حضور سه نماینده از هواوی است، در حالی که 4 مدل از گوشی های شیائومی را می‌توان در این جدول دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بازدهی آیفونا بهتر از بقیه س