سورن فیس لیفت

سورن فیس لیفت به بازار می‌آید

به تازگی تصاویری از سورن فیس لیفت منتشر شده که نشان‌دهنده‌ی برخی تغییرات جزئی در این محصول ایران خودرو است. در ادامه به بررسی تغییرات نسخه‌ی جدید و فیس لیفت خودروی سورن می‌پردازیم.

چند سال پیش ایران خودرو، سورن را به عنوان فیس لیفت سمند و البته در قالب یک محصول مستقل وارد خط تولید خود کرد. به تازگی نیز تصاویری از سورن در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده که از فیس لیفت شدن این خودرو خبر می‌دهد. سورن فیس لیفت از نظر ظاهری دچار تغییرات جزئی شده که در ادامه به بررسی این تغییرات می‌پردازیم.

نمای روبرو و عقب این نسخه فیس لیفت خیلی تغییر نکرده و تنها گرافیک چراغ‌ها جدیدتر شده است. چراغ‌های جلو به دی لایت یا چراغ روشنایی در روز مجهز شده‌اند و چراغ‌های عقب نیز جلوه‌ی تازه‌تری پیدا کرده‌اند. در نمای جانبی خودرو رینگ‌های جدید ایران خودرویی دیده می‌شوند. تاکنون تصاویر زیادی از کابین سورن فیس لیفت منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد در داخل خودرو از متریال بی کیفیت و پلاستیک خشک استفاده شده باشد.

پیشرانه سورن فیس لیفت

ایران خودرو همیشه از پیشرانه EF7 بر روی محصولات خانواده سمند استفاده کرده است. با توجه به نوشته توربو در زیر چراغ عقب خودرو، احتمال می‌رود نسخه توربوشارژ پیشرانه EF7 بر روی سورن فیس لیفت به کار برود. البته احتمال استفاده از پیشرانه تنفس طبیعی EF7 و TU5 بر روی این خودرو نیز چندان دور از ذهن نخواهد بود.