آی او اس 11.4 بتا 3

در آی او اس 11.4 بتا 3 چه چیزهایی تغییر کرده‌اند؟

دو هفته پیش اپل با انتشار نسخه دوم بتای آی او اس 11.4 سعی در کشف هرچه زودتر مشکلات این ورژن از سیستم عاملش پیش از انتشار رسمی‌اش داشت و حالا، آی او اس 11.4 بتا 3 با تغییرات جدیدی برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.

گرچه در آی او اس 11.4 بتا 2 والپیپر جدیدی افزوده شد اما مشکلاتی هم در قسمت AirPlay، برنامه Music و Keychain گزارش شدند. روز گذشتهاپل  از انتشار آی او اس 11.4 بتا 3 خبر داد که در آن باگ‌ها به طور کامل مرتفع شده‌اند و میزان پایداری سیستم عامل افزایش یافته است. همچنین عملکرد کند لمس سه بعدی و ناهماهنگی نوار تنظیم صدا در بخش Control Center نیز مورد بازنگری قرار گرفته‌اند و احتمالا سومین بتای آس او اس 11.4 کم‌نقص‌ترین نسخه بتا خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود به روز رسانی رسمی آی او اس 11.4 پیش از کنفرانس WWDC منتشر خواهد شد.

آی او اس 11.4 بتا 3

آی او اس 11.4 بتا 3 کم‌نقص‌ترین بتای iOS 11.4 خواهد بود

توسعه‌دهندگان رسمی اپل می‌توانند هم‌اکنون با رفتن به بخش تنظیمات دستگاه از جدیدترین آپدیت آی او اس 11.4 بتا استفاده کنند، اما این آپدیت هنوز برای سایر کاربران بتا آماده دانلود نیست و به زودی برای دانلود در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر از توسعه‌دهندگان iOS یا استفاده‌کنندگان نسخه‌های بتا هستید توصیه می‌کنیم حتما این به روز رسانی را نصب کنید، چرا که بسیاری از باگ‌ها و مشکلات عمده دیوایستان رفع خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*