آیفون SE 2

آیفون SE 2 به جک هدفون و شارژ بیسیم مجهز خواهد بود

یک طراح تصویر جدیدی از گوشی آیفون SE 2 اپل را منتشر کرده است. این رندر جدید نشان دهنده‌ی حضور جک هدفون بر روی گوشی آیفون اس ای است. این رندر همچنین دارای نکات مهم دیگری نیز هست که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

بن گسکین، افشاگر برجسته حوزه دیجیتال عکس‌هایی از رندر جدید آیفون اس ای 2 را به انتشار رسانده است که حاوی نکات جالب توجهی خواهد بود. نسل جدید گوشی ارزان و کوچک اپل گفته می‌شود از ظاهری نسبتا یکسان با نسل فعلی خود، اما با به‌روزرسانی داخلی همراه خواهد بود. از مهم‌ترین المان‌های داخلی این گوشی نیز می‌توان به تعویض تراشه A9 اپل به A10 و اضافه شدن پشتیبانی از شارژ‌ بیسیم به این گوشی اشاره کرد. به ادعای بن گسکین، گوشی آیفون SE 2 اپل همچنین دارای کدنام جگوار است.

به نظر می‌رسد اپل تصمیم گرفته تا به جای نوار آلومینیومی به کار رفته در قاب پشتی نسل فعلی آیفون اس ای خود، حالا از یک نوار شیشه‌ای استفاده کند. این چندمین دفعه است که شایعات خبر از حضور یک قاب شیشه‌ای در پشت گوشی آیفون SE 2 می‌دهند. حال باید دید اگر چنین خبری صحت داشته باشد، آیا آیفون می‌تواند چندین گوشی مجهز به قاب شیشه‌ای را به صورت همزمان تولید و روانه‌ی بازار کند، یا با مشکلاتی در این راه روبرو خواهد بود؟!

رونمایی از آیفون SE 2 در کنفرانس WWDC 2018

در این عکس جدید، علاوه بر طراحی پشتی متفاوت متشکل از یک قاب شیشه‌ای، برخلاف شایعاتی که تا به امرروز شنیده شده بود یک جک 3.5 میلی متری هدفون های معمولی به چشم می‌خورد. علاوه بر این همانند آخرین عملکردی که از اپل در ذهن داریم، قاب پشتی تنها نمایش دهنده‌ی برند آیفون است و خبری از نوشته‌ی FCC بر روی آن نخواهد بود. احتمال دارد اپل در کنفرانس توسعه دهندگان امسال خود موسوم به WWDC از گوشی جمع و جور آی او اسی آیفون SE 2 پرده بردارد. هنوز هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نیست و همه چیز گمانه زنی‌هایی است که ماه‌ها است از سوی افراد مختلفی در مورد این گوشی می‌شنویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بی معنی ترین حرکت ممکن حذف جک هدفونه

  2. حداقل عکسهای این افشاگر رو اضافه می کردید.