انتشار آپدیت اندروید 8 برای ال جی جی 6 در چند روز آینده

انتشار آپدیت اندروید 8 برای ال جی جی 6 در چند روز آینده

سرانجام تاریخ دقیق انتشار آپدیت اندروید 8 برای ال جی جی 6 (LG G6) توسط کمپانی کره‌ای ال جی اعلام شد. ال جی G6 گوشی پرچمدار سال گذشته غول کره‌ای است که به زودی جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد. در ادامه، به بررسی تاریخ دقیق بروزرسانی سیستم عامل ال جی جی 6 و تغییرات ناشی از آن می‌پردازیم.

ال جی اعلام کرد که گوشی پرچمدار سال 2017 این کمپانی، در چند روز آینده اندروید 8 اوریو را دریافت می‌کند. به طور دقیق‌تر، آپدیت اندروید 8 برای ال جی جی 6 در روز دوشنبه، 30 آوریل (10 اردیبهشت) برای کاربران این اسمارت فون که در کره جنوبی ساکن هستند، عرضه می‌شود. آپدیت سیستم عامل ال جی جی 6 را می‌توان آغازی بر پروژه Software Upgrade Center کمپانی ال جی دانست که جهت سرعت بخشیدن به انتشار آپدیت گوشی های ال جی راه‌اندازی شده است.

آپدیت اندروید 8 برای ال جی جی 6 در ایران

اگرچه فعلا تاریخ دقیق عرضه آپدیت ال جی جی 6 در ایران و سایر کشورها مشخص نیست اما قطعا کاربران زمان زیادی را منتظر نخواهند ماند. از مهمترین ویژگی‌ها و امکانات اندروید 8 اوریو می‌توان به رابط کاربری پیشرفته، حالت تصویر در تصویر، بهبود سرعت عملکرد، دوام طولانی‌تر باتری و بهبود ثبات در گوشی ها اشاره کرد. علاوه بر این موارد، در آپدیت جدید ال جی جی 6 هوش مصنوعی نیز حضوری فعال خواهد داشت؛ امکانی که اخیرا با معرفی گوشی ال جی وی 30 اس تینکیو (LG V30s ThinQ) عرضه شده است.

ال جی این قول را به کاربران گوشی های قدیمی‌تر نیز داده که پس از به‌روزرسانی ال جی جی 6، نوبت به آپدیت اسمارت فون های ال جی جی 5 و ال جی وی 20 به اندروید اوریو نیز خواهد رسید. جزییات بیشتر در این خصوص را در روزهای آینده از گجت نیوز دنبال کنید.