تصاویر گوشی نوکیا ایکس

تصاویر گوشی نوکیا ایکس یک قدم مانده به معرفی منتشر شد

در حالی که تا ساعاتی دیگر شاهد رونمایی رسمی از گوشی نوکیا ایکس (Nokia X) هستیم، تصاویر این گوشی اندرویدی نوکیا در دنیای واقعی به انتشار رسیده است. این تصاویر می‌توانند جدیدترین گوشی نوکیا را از تمامی زوایا نشان دهند.

حالا دیگر به کمترین زمان ممکن تا معرفی گوشی نوکیا ایکس که احتمالا با نام نوکیا ایکس 6 عرضه می‌شود، رسیده‌ایم. اما همین حداقل زمان هم برای درز شایعات مربوط به گوشی اندرویدی جدید نوکیا کافی است. تصاویر واقعی از این گوشی در شبکه اجتماعی چینی ویبو به انتشار رسیده است که می‌توانید این گوشی را از تمامی زوایا نشان دهد. خبر جالب این که گوشی نوکیا X نیز همانند دیگر گوشی های جدید اندرویدی، از طراحای ناچ استایل برخوردار است.

تصاویر گوشی نوکیا ایکس

به نظر می‌رسد گوشی نوکیا ایکس دارای یک نمایشگر با نسبت 19:9 است و یک تکه کوچک از قسمت بالای آن بریده شده که از دوربین سلفی، اسپیکر و سنسور مجاورتی میزبانی خواهد کرد. حاشیه‌های کناری صفحه به وضوح باریک هستند، در حالی که یک چانه در زیر نمایشگر دیده می‌شود که از لوگوی برند نوکیا میزبانی می‌کند و ضخیم‌تر از حاشیه‌های کناری است.

بر روی قاب پشتی ما می‌توانیم یک ماژول دوربین دوگانه را مشاهده کنیم که فلاش دوگانه LED آن را همراهی می‌کند. این دوربین‌ها به صورت عمودی درست در قسمت وسط بالای قاب پشتی جای گرفته‌اند. یک اسکنر اثر انگشت گرد نیز درست در زیر دوربین دیده می‌شود. حاشیه‌ی دوربین‌ها و اسکنر اثر انگشت را نیز یک تریم نقره‌ای رنگ پوشش داده است که با توجه به رنگ مشکی خود گوشی، ترکیب زیبایی به وجود‌ آورده است. با توجه به این تصاویر، به نظر می‌رسد کلید پاور و کلیدهای تنظیم صدا در سمت راست گوشی نوکیا ایکس تعبیه شده باشد.

زمان عرضه گوشی نوکیا ایکس

گوشی اندرویدی جدید نوکیا دارای شماره مدل TA-1099 بوده و در طیف گوشی های میان رده باید آن را قرار دهیم. پیشتر به لطف تاییدیه CCC مشخص شده بود که این گوشی از شارژ 10 وات پشتیبانی می‌کند. با تمام این تفاسیر متاسفانه قیمت و زمان عرضه دقیق گوشی نوکیا ایکس مشخص نیست. برخی منابع ادعا می‌کنند 16 می (26 اردیبهشت ماه) زمان عرضه جهانی این محصول است، با این حال باید برای کسب اطلاعات دقیق‌تر تا مراسم رونمایی منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایکاش اصلا طرف این نوع طراحی نمیرفت نوکیا خودش خاصه طراحی خاصی داره نباید از این طراحی مسخره سیب گندیده میرفت