انتشار عکس های جدید گلکسی ای 7 پلاس (+Galaxy A7) با نمایشگر Infinity

عکس های جدید گلکسی ای 7 پلاس با نمایشگر Infinity منتشر شد

پس از انتشار تصاویر مفهومی گوشی بعدی سری A سامسونگ، حال عکس های جدید گلکسی ای 7 پلاس (+Galaxy A7) مدل 2018 در دنیای واقعی نیز دیده شد. در ادامه، طراحی ظاهری اسمارت فون جدید سامسونگ را به همراه بخشی از مشخصات و امکانات فنی آن مرور خواهیم کرد.

عکس های جدید گلکسی ای 7 پلاس 2018 سامسونگ در حالی منتشر شد که پیش از این، تنها چند تصویر مفهومی از این گوشی هوشمند دیده بودیم. کمیسیون ارتباطات ملی تایوان در کنار صدور گواهی برای گلکسی ای 7 پلاس سامسونگ، عکس های اسمارت فون کره‌ای‌ها را به همراه شماره سریال M-A605G/DS در دنیای واقعی به تصویر کشیده است. از نکات قابل توجه در تصاویر گلکسی ای 7 پلاس می‌توان به نمایشگر Infinity این موبایل میان‌رده اشاره کرد.

عکس های جدید گلکسی ای 7 پلاس

حدود دو هفته پیش نیز وب‌سایت بنچمارک HTML5 در تست‌های خود، خبر از تولید محصولی با نمایشگر کشیده توسط سامسونگ داد. در این تست‌ها، وضوح تصویر گلکسی ای 7 پلاس 2018 دقیقا مشابه وضوح تصویر گلکسی ای 7 2018 عنوان شد؛ با این تفاوت که در مدل پلاس، صفحه نمایش 6 اینچی به کار رفته است. در کنار این نمایشگر، 4 گیگابایت رم و چیپست اسنپدراگون 625 نیز به کار خواهد رفت.

علاوه بر مشخصات گلکسی ای 7 پلاس ، سامسونگ بازارهایی که این محصول در آنها به فروش خواهد رسید را نیز اعلام کرد. بر این اساس، کاربران ساکن اروپا، روسیه و خاورمیانه می‌توانند میان‌رده جدید سامسونگ را پشت ویترین فروشگاه‌های خود ببینند. بدین ترتیب، احتمال خرید گلکسی ای 7 پلاس در ایران نیز بسیار بالا خواهد بود. تاکنون صحبتی از قیمت این محصول به میان نیامده اما با نگاهی به پردازنده این دو گوشی، به نظر می‌رسد قیمت گلکسی ای 7 پلاس و مدل پایه آن در رده محصولات میان‌رده رو به پایین باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سگش شرف هرچی گوشی چینی رو داره