مهم‌ترین قابلیت های ال جی جی 7 تینکیو

با مهم‌ترین قابلیت های ال جی جی 7 تینکیو آشنا شوید

در حالی که فاصله زیادی تا معرفی پرچمدار جدید ال جی باقی نمانده، جزئیات زیادی از قابلیت های ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) به بیرون درز پیدا کرده است. ما در این مقاله 5 مورد از مهم‌ترین شایعاتی که در مورد امکانات این گوشی شنیده می‌شود را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ال جی در حال توسعه جدیدترین پرچمددار خود به نام LG G7 ThinQ است و به نظر می‌رسد فاصله‌ی زیادی تا معرفی آن باقی نمانده است. ال جی معمولا عادت داشت گوشی پرچمدار خود را در کنگره جهانی موبایل که هر ساله در بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود معرفی کند، اما پس از تغییری که در راس بخش مدیریتی این شرکت انجام گرفت، رونمایی از جدیدترین پرچمدار آن‌ها نیز با تاخیر همراه شد.

ظاهرا 2 می (12 اردیبهشت) زمانی است که رسما از این گوشی پرده برداری خواهد شد. با توجه به این که تا به امروز شایعات زیادی در مورد این گوشی به انتشار رسیده و شاهد درز اطلاعات رسمی مختلفی از آن بوده‌ایم، می‌توانیم در این مقاله به جمع‌بندی آن‌ها پرداخته و 5 مورد از مهم‌ترین قابلیت های ال جی جی 7 تینکیو را برای شما بازگو کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

قابلیت های ال جی جی 7 تینکیو


یک نمایشگر فوق‌العاده روشن

وقتی به استفاده روزمره از گوشی در خارج از منزل و زیر نور خورشید یا در سایر محیط‌هایی که دارای نور زیادی هستند و به زور می‌توان صفحه‌ی گوشی را دید فکر می‌کنید، در اینجاست که روشنایی نمایشگر اهمیت پیدا می‌کند. به نظر می‌رسد ال جی نیز سخت به این قضیه فکر کرده تا بتواند با افزایش روشنایی صفحه نمایش در گوشی جدید خود، به این نیاز کاربران پاسخ دهد. یکی از مهم‌ترین قابلیت های ال جی جی 7 تینکیو نیز همین نمایشگر فوق‌العاده روشنش است.

مهم‌ترین قابلیت های ال جی جی 7 تینکیو

ال جی توضیح می‌دهد که این گوشی از نمایشگری با روشنایی حداکثری 1000 نیت در برخی از مواقع مورد نیاز برخرودار است. این دقیقا چیزی است که در گوشی های پرچمدار اخیر سامسونگ شامل گلکسی اس 9، اس 9 پلاس و نوت 8 دیده‌ایم. به لطف این میزان روشنایی، سختی تماشای صفحه در زیر نور آفتاب به خاطره‌ها خواهد پیوست.

این شرکت همچنین شرح می‌دهد که نمایشگر G7 حدود 30 درصد انرژی کمتری نسبت به نمایشگر به کار رفته در گوشی های G6 و V30 مصرف خواهد کرد که به نوبه‌ی خوب عالی به نظر می‌رسد و می‌تواند عمر باتری در دیوایس را به طور قابل توجهی افزایش ببخشد.

مهم‌ترین قابلیت های ال جی جی 7 تینکیو

علاوه بر شفافیت بسیار بالای صفحه نمایش، این صفحه از اندازه‌ی بزرگ 6.1 اینچی با وضوح 3120 در 1440 پیکسلی نیز برخوردار است که می‌تواند با نسبت 19.5:9، یک پله بالاتر از نسبت 18:9 نمایشگر فول ویژن در ال جی جی 6، به انجام فعالیت بپردازد. این پنل حتی قادر به پشتیبانی 100 درصدی از طیف رنگ DCI-P3 نیز هست. شما می‌توانید قسمت ناچ نمایشگر را شخصی سازی کنید. به طور مثال با اعمال یک پس زمینه مشکی، قسمت بریده شده‌ی بالایی توسط نرم افزار حذف خواهد شد تا اگر علاقه‌ای به این طراحی ندارید، بتوانید به صورت معمولی از گوشی خود استفاده کنید.

 

هوش مصنوعی و دکمه اختصاصی دستیار گوگل

یکی از مهم‌ترین قابلیت های ال جی جی 7 تینکیو ،‌ حضور برخی از المان‌های هوش مصنوعی در آن است. درست همانند گوشی ال جی وی 30 اس تینکیو که دو ماه پیش معرفی شد، اپلیکیشن دوربین ال جی جی 7 نیز قادر به شناسایی هوشمندانه صحنه‌های مختلف است تا بتوانید بهترین عکس ممکن را تهیه کنید. بی‌تردید در حال حاضر سرمایه گذاری بر روی هوش مصنوعی بسیار داغ است و انتظار می‌رود ال جی با قدرت در این زمینه قدم بردارد.

 

علاوه بر این، رندرهای منتشر شده از این گوشی خبر از حضور یک دکمه اختصاصی دستیار گوگل می‌دهند که در کنار قاب تعبیه خواهد شد.

رنگ‌های جدید

هرچند از ال جی وی 30 توقع داشتیم، اما ال جی طیف رنگی این گوشی خودش را چندان هم متفاوت‌تر از گذشته روانه بازار نکرد. این قضیه در سری G حتی بدتر هم می‌شود؛ گوشی G6 تنها در دو نسخه‌ی مشکی و نقره‌ای به عرضه می‌رسد که بسیار محدودتر از رقبا است.

مهم‌ترین قابلیت های ال جی جی 7 تینکیو

حال ال جی می‌خواهد همراه با گوشی جی 7 تینکیو این قضیه را تغییر داده و چندین مدل مختلف با رنگ‌هایی براق و شیشه‌ای از آن را روانه بازار کند.

یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون

یکی دیگر از جذاب‌ترین قابلیت های ال جی جی 7 تینکیو برای عاشقان موسیقی،‌ تجهیز آن به جک 3.5 میلی‌متری هدفون است. ال جی بارها ثابت کرده است که با استفاده از دک‌های باکیفیت بر روی گوشی های هوشمند جدید خود نظیر جی 6 و وی 30، توجه زیادی به ارائه کیفیت صوتی مناسب به کاربرانش دارد. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک گوشی های چند سال اخیر ال جی حضور یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون بوده است که به شما اجازه می‌دهد هدفون های قدیمی‌تان را به گوشی متصل کرده و از گوش دادن موسیقی با آن لذت ببرید.

مهم‌ترین قابلیت های ال جی جی 7 تینکیو

گرچه ما مطمئن نیستیم، اما شایعات، رندرها و تصاویر به بیرون درز پیدا کرده از گوشی جدید ال جی نشان دهنده‌ی حضور یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون بر روی این گوشی است.

سخت افزار کمی ناامیدکننده

ما می‌دانیم که جی 7 به تراشه اسنپدراگون 845 و رم 4 گیگابایتی مجهز است. به خاطر داشته باشید که این روزها، حتی ظرفیت رم گوشی های میان رده نیز 4 گیگابایتی است. پس انتظار می‌رود ال جی برای حفظ حریم قدرت خود همواره از یک رم 6 یا 8 گیگابایتی در این محصول استفاده کند.

مهم‌ترین قابلیت های ال جی جی 7 تینکیو

هرچه ظرفیت رم بیشتر باشد، عملکرد دیوایس نیز بهتر شده و روان‌تر می‌تواند به اجرای برنامه‌ها بپردازد. به همین خاطر ظرفیت رم به یکی از اعداد تبلیغاتی مهم برای گوشی سازها تبدیل شده و سعی می‌کنند ظرفیت رم گوشی های جدیدشان را نسبت به قبل افزایش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه