خط تولید هاوال

خط تولید هاوال در بهمن موتور آغاز به کار کرد

مدیرعامل شرکت بهمن موتور از آغاز به کار رسمی خط تولید هاوال (Haval) خبر داد. به گفته داوودزاده، ظرفیت تولید بهمن موتور تا سال 1401 به 120 هزار دستگاه در سال خواهد رسید.

حمیدرضا داوودزاده، مدیرعامل شرکت بهمن موتور به بهانه آغاز فروش خودروی شاسی بلند چینی هاوال اچ 2 (Haval H2) اظهار کرد که گریت وال یکی از بزرگترین خودروسازان چین است و به عنوان خالق برند هاوال شناخته می‌شود. این شرکت فروش بیش از 1 میلیون دستگاه SUV را تجربه کرده و رکورد فروش آن تنها مختص به بازار چین نیست، بلکه محصولات این شرکت به بیش از 30 کشور دنیا از جمله آرژانتین، نیوزلند، استرالیا، شیلی، اکوادور، روسیه، بولیوی، گرجستان، امارات، آذربایجان، عربستان، عمان و آفریقای جنوبی صادر می‌شود.

خط تولید هاوال

به گفته داوودزاده، گروه بهمن از سال گذشته همکاری خود را با این برند شروع کرده و نگاه بهمن برای ادامه با هاوال، نگاهی بلندمدت خواهد بود و برنامه جامعی برای کسب سهم در بازار در بخش‌های قیمتی مختلف خواهیم داشت. مدیرعامل بهمن موتور در ادامه افزود:

خط تولید شرکت بهمن موتور ظرفیت تولید 70 هزار دستگاه خودرو را در حال حاضر دارد و این ظرفیت را تا سال 1401 به 120 هزار دستگاه می‌رسانیم. خط تولید هاوال اچ 2 از اسفندماه سال گذشته به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و اکنون نیز تولید این محصول به صورت روزانه در حال افزایش است.

تکنولوژی‌های پیشرفته در خط تولید هاوال

وی اضافه کرد خط تولید هاوال از امکانات و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای در بخش ED، رنگ، مونتاژ و تست بهره می‌برد و تجهیزات و تکنولوژی‌های جدیدتر نیز با سرعت زیاد در حال جایگزینی و اضافه شدن هستند. به منظور تولید باکیفیت‌تر محصولات نیز تیمی متشکل از مهندسان بهمن و هاوال روزانه در خط مونتاژ کل فرایند را تحت نظر دارند. هاوال H2 نیز مراحل آخر تست‌های تایید کیفیت را طی کرده است.

برنامه آینده بهمن موتور

مدیرعامل بهمن موتور خاطرنشان کرد که پس از معرفی و فروش هاوال اچ 2، برنامه معرفی خودروی شاسی بلند هاوال اچ 9 را به عنوان یک آفرود واقعی قدرتمند خواهیم داشت و در نیمه‌ی دوم سال نیز خودروی جذاب هاوال اچ 6 را به عنوان پرفروش‌ترین SUV چین به بازار عرضه می‌کنیم. ما در نظر داریم تا تولید هاوال در ایران را طی دو سال آینده به بیش از 25 هزار دستگاه سالانه برسانیم و با قیمت رقابتی، محصول باکیفیتی را به بازار عرضه کنیم و سهم قابل توجهی از بازار ایران را به دست آوریم.

داوودزاده همچنین گفت گروه بهمن با بیش از 65 سال سابقه در کنار تولید محصولات باکیفیت، خدمات پس از فروش گسترده‌ای را ارائه می‌کند تا مشتریان هیچ نگرانی از بابت خدمات پس از فروش و تامین قطعات نداشته و از خرید خود راضی باشند. گارانتی خودروی هاوال H2 نیز 3 سال یا 100 هزار کیلومتر به همراه یک سال سرویس دوره‌ای رایگان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*