گوشی اندرویدی نوکیا N8 به زودی معرفی می‌شود

گوشی اندرویدی نوکیا N8 به زودی معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد اچ ام دی گلوبال تا چند روز آینده نسل جدید گوشی نوکیا N8 را معرفی خواهد کرد. در ادامه بیشتر با جزئیات گوشی اندرویدی جدید نوکیا آشنا شوید.

کمپانی اچ ام دی گلوبال قصد دارد بار دیگر گوشی های سری N نوکیا را به فعالیت وا دارد. به نظر می‌رسد که این شرکت فنلاندی مسیر احیای برندن وکیا را به خوبی در حال سپری کردن است و محصولاتی را نیز برای احیا انتخاب کرده که همگان با آن‌ها خاطرات بسیار خوبی داریم.

همراه با بازگشت رسمی نوکیا در سال گذشته، اچ ام دی گلوبال نسل جدیدی از گوشی نوکیا 3310 را معرفی کرد. امسال نیز آن‌ها با حضور در نمایشگاه MWC 2018 یکی دیگر از مدل‌های کلاسیک گوشی هایشان را با نام نوکیا 8110 احیا کردند؛ این گوشی را همه به خاطر شکل و ظاهر شبیه به موزی که دارد،‌ گوشی موزی نیز صدا می‌کنند. حالا 2 ماه از معرفی نوکیا 8110 گذشته است و به نظر می‌رسد اچ ام دی گلوبال خودش را مهیای رونمایی از یک گوشی اندرویدی دیگر از سوی نوکیا می‌کند.

گوشی اندرویدی نوکیا N8 به زودی معرفی می‌شود

در تیزر رسمی که کمپانی اچ ام دی گلوبال در یکی از حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده، به وضوح مشخص است که بین 27 آوریل الی 2 می (7 الی 12 اردیبهشت) شاهد رونمایی از یک گوشی هوشمند سری N نوکیا خواهیم بود. هنوز هیچ نامی از آن به میان نیامده است، با این حال با توجه به تصویر به بیرون درز پیدا کرده از این گوشی باید گفت که آن احتمالا نسل  هوشمند شده‌ی نوکیا N8 خواهد بود.

این تیزر هم زمان با انتشار تصاویر گوش دیگر نوکیا از خانواده نوکیا ایکس با نام احتمالی نوکیا X6 صورت گرفته است. پیشتر ما در مطلبی جداگانه عنوان کردیم که این گوشی همراه با یک نمایشگر 19:9 تمام صفحه ناچ استایل بر روی قاب جلویی و دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی خود می‌تواند در بین گوشی های میان رده قرار گیرد و تا ساعاتی دیگر در چین معرفی شود.

در انتظار جزئیاتی از نوکیا N8

آیا در مراسم رونمایی از نوکیا ایکس 6 آیا جزئیاتی از گوشی نوکیا N8 جدید نیز در اختیار ما قرار داده خواهد شد، یا باید منتظر معرفی رسمی آن در تاریخ ذکر شده باشیم!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این باید یه فکری به حال اسمای سختش کنه

  2. قیافش این شکلیه؟؟؟