اسم گوشی های آیفون

اپل به دنبال ساده سازی اسم گوشی های آیفون است

پس از عبور از «آیفون 7 اس» و معرفی آیفون 8 و آیفون ایکس، به نظر می‌رسد از امسال، اپل به دنبال ساده سازی اسم گوشی های آیفون است. در این صورت، محصولات آینده اهالی کوپرتینو با چه نامی روانه بازار خواهند شد؟

مطابق با اطلاعات منتشرشده توسط وب‌سایت “AppleInsider” و یادداشتی که رابرت چیرا (Robert Chira) دریافت کرده است، از سال 2018 شاهد ساده سازی اسم گوشی های آیفون خواهیم بود. این تصمیم چیز جدیدی برای اپل و صنعت فناوری نیست چرا که پیش‌تر نیز نام آیپدها تغییر کرده بود. در گذشته، سازندگان از اعداد برای این محصولات محبوب استفاده می‌کردند، ولی حالا با نام «آیپد» به فروش می‌رسند.

یکی از تحلیل گران با نام “Guggenheim”، در این یادداشت مخصوص سرمایه‌گذاران می‌گوید «ما فکر می‌کنیم اپل احتمالا از این چرخه برای تغییر رسمی نام گوشی های آیفون استفاده خواهد کرد.» مطابق با گفته‌های چیرا، «آیفون میان رده مبتنی بر LCD» تنها با اسم «آیفون» به دست کاربران خواهد رسید، در حالی که مدل نفیس‌تر برای متمایز بودن از سایر محصولات شرکت، پسوند “X” را حفظ خواهد کرد.

تغییر اسم گوشی های آیفون مثل یک شمشیر دولبه برای اپل است

چنین تصمیمی می‌تواند یک شمشیر دولبه برای اپل باشد چرا که ضمن تغییر نام محصولات شرکت و استفاده از اسامی ساده، ممکن است برخی مصرف‌کنندگان در طولانی مدت دچار سردرگمی شده و تشخیص مدل‌های مختلف از یکدیگر برای آنها دشوار باشد.

یادداشت مذکور نشان می‌دهد تحلیل‌گران باور دارند عرضه نسخه پلاس از مدل پریمیوم آیفون های اپل با اندازه بزرگ‌تر می‌تواند مسئله نادیده گرفته شدن آیفون ایکس در سال 2017 را حل کند.

مطابق با اطلاعات موجود، امسال اسمارت فون های اپل شامل یک نسخه 6.1 اینچی مقرون به صرفه با صفحه نمایش LCD و دو مدل مجهز به نمایشگر OLED با اندازه‌های 5.8 و 6.5 اینچی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اپل عشق منه هیچ کارش بدون صلاح نیست دمش گرم

  2. دیگه چقدر میخاد ساده کنه ؟؟؟ از همه که ساده تره