عکس جدید ال جی جی 7 تینکیو

عکس جدید ال جی جی 7 تینکیو این‌بار با رنگ مشکی منتشر شد

عکس جدید ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) که اخیرا توسط یکی از افشاگران مورد اعتماد در اختیار کاربران قرار گرفته است، پرچمدار ال جی را با رنگ مشکی نشان می‌دهد.

کمتر از یک هفته تا معرفی گوشی جدید ال جی فاصله داریم که حالا ایوان بلس با انتشار عکس جدید ال جی جی 7 تینکیو ، توجه همگان را به خود جلب کرده است. این تصویر در حالی منتشر می‌شود که رنگ‌بندی این اسمارت فون در رندرهای قبلی نمایش داده شده بود.

ایوان بلس هیچ اطلاعات جدیدی را در مورد این گوشی فاش نکرده است و ما باز هم می‌توانیم ناچ را در بخش بالایی ببینیم. دوربین های پشتی با آرایشی عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و کاربران برای باز کردن قفل دستگاه می‌توانند از اسکنر اثر انگشت که زیر آن تعبیه شده است، استفاده کنند. به این موارد باید نام “G7 ThinQ” را نیز اضافه کرد تا شاهد پشتیبانی این گوشی از قابلیت‌های هوش مصنوعی باشیم.

پرچمدار جدید ال جی قرار است با صفحه نمایش 6.1 اینچی “Full Vision “Super Bright Display با وضوح 1440×3120 و نسبت 19.5:9 تولید شود. کاربران می‌توانند به صورت نرم افزاری ناچ را حذف کنند. اسنپدراگون 845 نیز به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود.

عکس جدید ال جی جی 7 تینکیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*