بهترین اپلیکیشن اندرویدی

نامزدهای بهترین اپلیکیشن اندرویدی گوگل پلی در سال 2018

بهترین اپلیکیشن اندرویدی گوگل پلی در دسته‌بندی‌های مختلف به زودی معرفی می شود. اگرچه در نهایت درون هر دسته‌بندی یک برنامه به عنوان برترین اپلیکیشن اعلام خواهد شد، اما پیش از آن تعداد زیادی برنامه به عنوان نامزد معرفی شده‌اند.

در فروشگاه گوگل پلی، نزدیک به دو میلیارد اپلیکیشن وجود دارد! پس بعید نیست هنوز نامی از بهترین ابزارهای اندرویدی که برایتان فوق‌العاده کاربردی خواهند بود، نشنیده باشید. دقیقا به همین دلیل گوگل یک سیستم «جایزه گوگل پلی» راه‌اندازی کرده و در زمینه‌های مختلف، بهترین اپلیکیشن اندرویدی سال را معرفی می‌کند تا کاربران با بهترین ابزارهای اندرویدی موجود از نظر همین شرکت آشنا شوند.

برخی اپلیکیشن‌ها از نظر طراحی و رابط کاربری و برخی دیگر از نظر عملکرد، نوآوری‌های ارائه شده و کیفیت قدرتمند محسوب می‌شوند. در حال حاضر لیستی متشکل از نام نامزدهای بهترین اپلیکیشن اندرویدی گوگل پلی در سال 2018 اعلام شده است.

روال انتخاب بهترین اپلیکیشن اندرویدی

روی هم رفته 9 دسته‌بندی متفاوت وجود داشته و درون هر کدام نام 5 نرم افزار دیده می‌شود. با فرا رسیدن مهمترین رویداد گوگل در سال جاری یعنی Google I/O 2018 برندگان اصلی که از بین نام‌های درون این لیست انتخاب می‌شوند را مشاهده خواهیم کرد.

با کلیک بر روی نام هر برنامه به صفحه دانلود آن از گوگل پلی استور منتقل خواهید شد. در مقابل نام هر برنامه، نام سازنده آن نوشته شده است.

اپلیکیشن رضایت‌بخش

بهترین تجربه دسترسی

بهترین تاثیر اجتماعی

بهترین اپلیکیشن مستقل

سازنده بهترین جامعه بازی‌کنان

بهترین تجربه واقعیت افزوده یا مجازی

ساختار پایدار برای میلیون‌ها تجربه

استارتاپ نمونه

بهترین پیشرفت

در روز هفتم می (هفدهم اردیبهشت) و در جریان کنفرانس Google I/O سال جاری، برندگان نهایی معرفی خواهند شد. البته مجبور نیستید تا آن زمان صبر کنید. هر چه باشد هر پنج اپلیکیشن در هر دسته‌بندی، از میان میلیاردها برنامه انتخاب شده است، پس حتما ارزش امتحان کردن خواهند داشت.