اندروید پاپسیکل ؛ نامی که بر روی اندروید 9 خواهند گذاشت! (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

اندروید پاپسیکل ؛ نامی که بر روی اندروید 9 خواهند گذاشت! (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

کاربران گجت نیوز با شرکت در نظرسنجی هفته گذشته، نام اندروید 9 (Android 9) را انتخاب کردند. اما آیا گوگل نیز با گجت‌نیوزی‌ها هم‌عقیده است و نام اندروید پاپسیکل (Android Popsicle) را بر روی اندروید پی (Android P) خواهد گذاشت؟

نسخه جدید سیتم عامل اندروید طبق روال سال‌های گذشته، اندروید P خواهد بود؛ نسخه‌ای که مطابق با سنت چندساله‌ی گوگل، با یک دسر خوشمزه مزین خواهد شد. هفته گذشته، از شما خواسته بودیم تا نام اندروید 9 را از بین گزینه‌های احتمالی انتخاب کنید. حال با مشخص‌شدن نتایج این رای‌گیری، به نظر می‌رسد کاربران تمایل بیشتری به بستنی یخی پاپسیکل به عنوان نامی برای اندروید پی گوگل داشته باشند.

گوگل سیستم نامگذاری اندروید را در سال 2008 میلادی با اندروید Alpha آغاز کرد و پس از انتخاب اندروید Beta در سال 2009، تصمیم گرفت نام نسخه‌های بعدی این سیستم عامل محبوب، با الهام از دسرهای خوشمزه انتخاب شود. از این رو، نسل سوم اندروید را Cupcake گذاشت و سایر نسخه‌ها نیز بر اساس حروف الفبای انگلیسی نام‌گذاری شدند. حال پس از عرضه 15 نسخه از سیستم عامل اندروید، نوبت به انتخاب نام جدید برای فرزند بعدی گوگل رسیده است.

اندروید پاپسیکل بهترین گزینه است

به نظر می‌رسد کار اهالی مانتین ویو برای انتخاب اسم اندروید 9 کمی راحت‌تر از گذشته باشد؛ همانطور که پیش از این نیز گفتیم، دسرهای زیادی وجود دارند که با حرف P آغاز می‌شوند. برخی از این شیرینی‌ها را هفته گذشته به رای گذاشتیم که کاربران نام اندروید پاپسیکل را بهترین گزینه برای اندروید 9 دانسته‌اند؛ بدین ترتیب، کاربران وب‌سایت گجت نیوز معتقدند اندروید بعدی گوگل، اندروید 9 پاپسیکل خواهد بود. در ادامه، نتایج نظرسنجی را مشاهده خواهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. چه اسمای خنده داری

  2. خوشم میاد همه بستنی یخی دوس دارنا :)))))

  3. من سایر گزینه هارو زدم چون اینایی که گذاشتین خیلی بچهه گونه س