مدل 2018 گلکسی ای 6

مدل 2018 گلکسی ای 6 سامسونگ را در این ویدیوی زنده تماشا کنید!

ویدیوی نگاه نزدیک به مدل 2018 گلکسی ای 6 سامسونگ (Samsung Galaxy A6 2018) پیش از معرفی لو رفت. این ویدیو جای هیچ ابهامی را باقی نگذاشته و علاوه بر فاش کردن مشخصات کلیدی، طراحی نهایی این گوشی را نیز به تصویر می‌کشد.

مدل 2018 گلکسی ای 6 از جمله گوشی های هوشمندی است که طی هفته‌های اخیر شاهد انتشار بسیاری از اطلاعات آن بوده‌ایم. با این وجود، بعد از انتشار اسناد مربوط به گواهینامه‌های مختلف، تصاویر زنده و رندرهای این گوشی همراه با قاب محافظ، حالا موبایل جدید سامسونگ در یک ویدیوی زنده که به نظر رسمی می‌رسد، در فضای مجازی منتشر شده است که ما را بیش از پیش با آن آشنا می‌کند.

جدای از نمایش بخش‌های مختلف رابط کاربری Samsung Experience، این ویدیو برخی از مشخصات سخت افزاری که در شایعات قبلی نیز وجود داشتند را تایید می‌کند. گلکسی A6 به صفحه نمایش 5.6 اینچی سوپر آمولد با وضوح +HD مجهز شده است و به نظر می‌رسد پنل جلویی بخشی از خانواده نمایشگرهای Infinity Display باشد. در این موبایل میان رده خبری از لبه‌های منحنی نیست، اما سازندگان از نمایشگری بلند با نسبت 18.5:9 و گوشه‌های خمیده بهره برده‌اند.

دیگر جزئیات قابل توجه در مورد مدل 2018 گلکسی ای 6 شامل آرایش عمودی دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت (مشابه آن‌چه که در گلکسی S9 دیده بودیم)، ضخامت 7.7 میلی‌متری، بدنه فلزی و عرضه در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی می‌شود. برای دوربین پشتی از دو سنسور 16 مگاپیکسلی با لنزهای f/1.7 و f/1.9 استفاده شده است تا بتوان تصاویر را با کیفیتی بالا ثبت کرد. متاسفانه اطلاعاتی از دقت دوربین سلفی و ویژگی‌های آن در دست نیست، اما سامسونگ از فلاش LED بهره برده تا مشکلی در عکاسی در محیط‌های تاریک وجود نداشته باشد.

در این ویدیوی جدید خبری از بررسی مشخصات فنی دقیق نیست، با این وجود ما حدس می‌زنیم از چیپست اگزینوس 7870 در کنار 3 یا 4 گیگابایت رم استفاده شده باشد. احتمالا گلکسی +A6 هم به عنوان نسخه گران‌تر، با صفحه نمایش بزرگ‌تر 6 اینچی +FullHD و چیپست اسنپدراگون 625 به دست کاربران خواهد رسید.

متاسفانه هیچ اطلاعات تازه‌ای در مورد قیمت و زمان عرضه گوشی های جدید سامسونگ در دست نیست و ما تنها می‌دانیم این دو اسمارت فون در بازار اروپا، روسیه و خاورمیانه به فروش می‌رسند. هرچند، این لیست شامل بازارهای اولیه می‌شود.

نگاه نزدیک به مدل 2018 گلکسی ای 6