مشخصات فنی گلکسی ای 6

مشخصات فنی گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس به صورت کامل لو رفت

مشخصات فنی گلکسی ای 6 (Samsung Galaxy A6) و گلکسی ای 6 پلاس (+Samsung Galaxy A6) به صورت کامل افشا شد. این اطلاعات علاوه بر نمایش طراحی، بسیاری از امکانات گوشی های جدید سامسونگ را نیز مشخص می‌کنند.

گلکسی A6 و گلکسی +A6 موبایل های جدید سامسونگ هستند که قرار است در آینده نزدیک رونمایی شوند. حال پیش از معرفی رسمی، یکی از افشاگران مورد اعتماد همراه با مشخصات فنی گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس، مجموعه‌ای کامل از رندرها و تصاویر رسمی آنها را نیز منتشر کرده است تا جای هیچ ابهامی در مورد این محصولات که در واقع نسخه تضعیف‌شده گوشی های سری گلکسی A8 هستند، باقی نماند.

مشخصات فنی گلکسی ای 6

مشخصات فنی گلکسی ای 6

گلکسی ای 6 به صفحه نمایش 5.6 اینچی Infinity Display با وضوح 720×1480 و نسبت 18.5:9 مجهز شده است و علی‌رغم حاشیه‌های پایین، هنوز طراحی آن با دیگر محصولات «بدون حاشیه» این خانواده فاصله دارد.

چیپست اگزینوس 7870 همراه با پردازشگر گرافیکی Mali T830 در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. هرچند، علاقه‌مندان می‌توانند نسخه دیگر این اسمارت فون را با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. علاوه بر این، حافظه ذخیره‌سازی را می‌توان با کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت افزایش داد.

به منظور ثبت تصاویر، از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 برای بخش پشتی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 برای دوربین سلفی استفاده شده است تا ثبت تصاویر باکیفیت امکان‌پذیر باشد. به لطف وجود فلاش LED اختصاصی در بخش جلویی هم نباید مشکلی برای ثبت تصاویر سلفی در محیط‌های تاریک وجود داشته باشد. در نهایت، یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد.

گلکسی A6 همراه با بلوتوث 4.2، ان اف سی و سیستم پرداخت سامسونگ پی، با قیمتی بین 300 تا 340 یورو به فروش می‌رسد. هرچند، این قیمت برای بازار اروپاست و احتمالا نسخه مخصوص بازار آمریکا قیمت پایین‌تری داشته باشد.

مشخصات فنی گلکسی ای 6 پلاس

مشخصات فنی گلکسی ای 6

گوشی های جدید سامسونگ شباهت بسیار زیادی با یکدیگر دارند، ولی گلکسی +A6 به عنوان نسخه قوی‌تر، به صفحه نمایش بزرگ‌تر 6 اینچی Infinity Display با وضوح 1080×2220 و نسبت 18.5:9 مجهز خواهد شد. در این گوشی نیز خبری از کید هوم نیست و اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی و زیر دوربین قرار گرفته است.

در گلکسی ای 6 پلاس تراشه اسنپدراگون 450 با پردازنده هشت هسته‌ای مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده داشته و کاربران بسته به بازار مورد نظر می‌توانند آن را در دو نسخه با 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. به واسطه کارت حافظه نیز افزایش فضای ذخیره‌سازی تا حداکثر ظرفیت 400 گیگابایت امکان‌پذیر است.

دوربین دوگانه پشتی از دو سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز f/1.7 و 5 مگاپیکسلی با لنز f/1.9 تشکیل شده است و دوربین دوم به کاربران اجازه می‌دهد افکت بوکه را به تصاویر اضافه کنند. عاشقان سلفی نیز باید در انتظار یک دوربین 24 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 باشند. به نظر می‌رسد سامسونگ با استفاده از دوربین سلفی قوی به دنبال رقابت جدی‌تر با رقبای چینی خود است.

گلکسی +A6 با پشتیبانی از بلوتوث 5.0، به باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 8.1 مجهز شده است. به این موارد باید پشتیبانی از Bixby Vision ،Bixby Home و Bixby Reminder را هم اضافه کرد. انتظار می‌رود این گوشی بین 360 تا 400 یورو قیمت داشته باشد.

هنوز زمان عرضه دقیق موبایل های جدید سامسونگ مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. به نظر من گوشی خوبیه ولی a6 پردازنده ای داره که مال حدود سه سال پیشه و امکاناتش هم بد نیست ولی a6 plus دوربین دوگانه پشت داره دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی که البته‌ به پای دوربین سلفی دوگانه a8 نخواهد رسید
    من خودم a8 plus دارم و اگه a6 plus واقعا دوربیناش بهتر باشه میخرمش
    البته اگه قیمتش بالای 2 میلیون باشه اصلا ارزش خرید نداره

  2. این رنگ ابی رو از هواوی همه برداشتن

  3. حاقظه رمشون چرا اینقدر کمه