اندروید اوریو برای گلکسی اس 7

اندروید اوریو برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج چه زمان عرضه می‌شود؟

اطلاعاتی جدید از زمان عرضه اندروید اوریو برای گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 edge) منتشر شد. به نظر می‌رسد زمان زیادی تا انتشار نسخه جدید اندروید برای پرچمداران سال 2016 سامسونگ باقی نمانده است.

28 اردیبهشت، زمان انتشار اندروید اوریو برای گلکسی اس 7

اگرچه تا به امروز هیچ اطلاعات رسمی از زمان ارائه اندروید اوریو برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج منتشر نشده، ولی اخیرا این کمپانی با انتشار یک اعلان جدید در اپلیکیشن “Samsung Members” برای کاربران کره‌ای، از احتمال عرضه این آپدیت تا اواسط ماه می خبر داده بود. حالا نیز وب‌سایت “Guncelmiyiz” که توسط شعبه ترکیه سامسونگ مدیریت شده و برنامه زمانی مخصوص به‌روزرسانی‌ها را اعلام می‌کند، اخیرا فهرست زمانی خود را به‌روز کرده است که اگر صحت داشته باشد، اندروید اوریو تا 18 می (28 اردیبهشت) به دست کاربران خواهد رسید.

معمولا اطلاعات این سایت بدون هیچ خبر قبلی تغییر می‌کند. ولی از آنجایی که تاریخ مشخص شده با چیزی که در اپلیکیشن Samsung Members اعلام شده بود هم‌خوانی دارد، می‌توان آن را یک نشانه مثبت در نظر گرفت. مطابق با ترجمه ماشینی عبارت مندرج در این سایت، سامسونگ تمام تلاش خود را دارد تا در تاریخ معین، این آپدیت را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. ما نیز امیدواریم در صورت عدم بروز مشکلی خاص، مهندسان به برنامه خود برسند.

اندروید اوریو برای مدل 2017 گلکسی A5 و A7 و همچنین نسخه‌های LTE و Wi-Fi گلکسی تب S3 نیز در حال توسعه بوده و انتظار می‌رود در نیمه اول سال جاری ارائه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اندروید 8 واسه من امروز واسه گوشم گلکسی s7 اومد رو صفحه ، اپدیت کردم

  2. بابا اون ؟a7 و a5 اندرویدشون اومده لامصب سامسونگ لج کرده با ایسن اس 7 اج بیا دیگه اخههههه اه

  3. با اینکه قدیمی شده ولی هنوز خیلی خوبه

  4. زمان خودش گوشی خیلی خوبی بود. هنوزم به راحتی از پس کارا برمیاد

  5. هنوزم اس7 اوبهت داره وقتی اسمش میاد