آذری جهرمی

وزیر ارتباطات، آذری جهرمی در صدا و سیما ممنوع‌التصویر شد

محمد جواد آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ممنوع‌التصویر شد. پس از اعتراض آذری جهرمی به موضوع صوت و تصویر فراگیر و انتشار قراردادهای صدا و سیما با پیمانکاران، پخش اخبار وزیر ارتباطات بدون هماهنگی با معاونت مربوطه ممنوع شده است.

چندی پیش محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، با موضوع انحصار صوت و تصویر فراگیر توسط سازمان صدا و سیما مخالفت کرد و در ادامه نیز جزئیاتی از قراردادهای صدا و سیما با پیمانکاران را افشا کرد. آذری جهرمی گفت صدا و سیما می‌خواهد تنظیم مقررات، تصدی‌گری و مالکیت در حوزه صوت و تصویر را به طور یکجا در اختیار بگیرد و حتی بر اساس همین رویه، قرارداد بسته و پنج پیمانکار را با برگزاری مزایده انتخاب کرده است. این سازمان به فعالان عرصه صوت و تصویر اعلام کرده که باید علاوه بر ضمانت‌نامه‌ها و تعهداتی به سازمان، 50 درصد از کل درآمدهایشان را نیز به صدا و سیما بدهند.

ابلاغیه ممنوع‌التصویری آذری جهرمی

این مخالفت‌ها و مصاحبه‌ها بر علیه صدا و سیما کار دست وزیر ارتباطات داد و به تازگی علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما در ابلاغیه‌ای به معاونت سیاسی و بخش خبر دستور داد هرگونه پخش اخبار از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صرفا با هماهنگی معاونت مربوطه صورت پذیرد. پس از انتشار این خبر، مدیران صدا و سیما ممنوع التصویری آذری جهرمی را تکذیب کردند و گفتند این خبر صحت ندارد، اما تصویری توسط یکی از کارمندان این سازمان منتشر شده که حاکی از دستور صریح ممنوع‌التصویری وزیر ارتباطات از سوی سازمان صدا و سیما است. در این تصویر نوشته شده که هرگونه خبر درباره وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بدون هماهنگی با مدیر شبکه در هر یک از بخش‌های خبری (حتی زیرنویس) قابل پخش نیست.

آذری جهرمی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. تلگرام نشد یه چیز دیگه اینقدر رو تلگرام تعصب نداشته باشین

  2. اگر واقعا مخالفت کرده باید بهش افرین گفت که بعید به نظر میرسه کسی عرضه این کار رو داشته باشه

  3. اینکه چهره سیاستمداری از رسانه میلی پخش نمیشه یه جورایی لطف در حق اون شخصه

  4. ما خودمون خرو رنگ میکنیم جای قناری میفروشیم

  5. خخخخ اصلا معلوم نیست میخان چهره شو مظلوم جلوه بدن

  6. عجب یه مدت دیگه رییس جمهورم ممنوع تصویر میشه ،بابا اینجا دیگه از کره شمالی هم بدتره

  7. بنظرتون این اتفاق ها تو کشور دیگه ای می افتاد الان مردم چیکار میکردن

  8. چرا تو شب فیلتر تلگرام؟؟؟؟!

    قضیه مشکوکه !!

    بعد از فیلتر شدن تلگرام ، با این خبر قصد دارن بگم آذری جهرمی واقعا مخالف فیلتره در حالی که اینطوری نیست

    گول نمی خوریم