شیائومی می 6 ایکس

تصویری از محافظ نمایشگر شیائومی Mi 7 طراحی ناچ آن را تایید کرد

یک سازنده‌ی محافظ نمایشگر گوشی ها، تصویری از محافظ نمایشگر شیائومی Mi 7 را به انتشار رسانده که حاوی نکات بسیار جذابی است. یکی از مهم‌ترین آن‌ها، طراحی ناچ پرچمدار سال 2018 شیائومی خواهد بود.

هر چه که به معرفی پرچمدار جدید شرکت شیائومی نزدیک می شویم، شایعات و اطلاعات بیشتری از شیائومی Mi 7 به بیرون درز پیدا می‌کند. در این برهه از زمان، حالا شاهد درز جزئیات جدیدی از نمایشگر پرچمدار اندرویدی شیائومی هستیم که به لطف تصاویر به انتشار رسیده توسط یک سازنده محافظ نمایشگرها، لو رفته است.

در تصاویری که در زیر مشاهده می‌کنید،‌ یکی از شایعات چندین ماه قبل که در مورد این گوشی شنیده بودیم تایید شده است: شیائومی Mi 7 از نمایشگری با تکه‌ی بریده شده‌ی بالایی نظیر آیفون ایکس و هواوی پی 20 موسوم به ناچ برخوردار است. بنابراین شما می‌توانید امید زیادی داشته باشد که چیزی شبیه به طراحی نهایی گوشی شیائومی می میکس 2 اس با حاشیه‌های بالا و پایین بسیار باریک،‌ به سبک گلکسی اس 9 سامسونگ را مشاهده کنید.

محافظ شیشه شیائومی می 7

در حالی که شاید این سبک طراحی مورد پسند خیلی‌ها واقع نشود، اما بعید به نظر می‌رسد در روزهایی که خیلی از شرکت‌ها (حتی شنیده می‌شود گوشی نوکیا ایکس نیز از طراحی ناچ استایل برخوردار است) به سمت استفاده از این سبک طراحی روی آورده‌اند، بخواهد یکه و تنها و به دور از دیگر گوشی سازها به فعالیت در بازار ادامه دهد. علاوه بر این، با نگاهی به تصاویر ما می‌توانیم به خوبی ببینیم که در قسمت ناچ این گوشی یک سیستم تشخیص چهره ی سه بعدی، یا شاید هم دوربین ثانویه سلفی جای خوش کرده است.

محافظ شیشه شیائومی می 7

شیائومی همچنین حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش را در مقایسه با سایر رقبا به خوبی کنترل کرده است، پس باید یک امتیاز مثبت به این برند ‌چینی دهیم که خودش را مهیای رقابت با بزرگان موبایل و دیگر گوشی سازهای چینی همچون هواوی در بازار می‌کند. در انتها باید به حضور یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در شیائومی Mi 7 اشاره کرد. با تمام این موارد، آیا شما هم برای رونمایی هر چه سریع‌تر پرچمدار سال 2018 شیائومی هیجان زده نیستید؟