سامسونگ گلکسی ای 6

سامسونگ گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس رسما معرفی شدند

دو گوشی سامسونگ گلکسی ای 6 (Samsung Galaxy A6) و گلکسی ای 6 پلاس (+Samsung Galaxy A6) به صورت رسمی معرفی شدند. در ادامه، ویژگی‌ها، مشخصات فنی و قیمت گوشی های جدید سامسونگ را بررسی خواهیم کرد.

سامسونگ گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس، جدیدترین گوشی های میان رده سامسونگ هستند که به صفحه نمایش کم‌حاشیه Super AMOLED Infinity Display مجهز شده‌اند. همانند پرچمداران سری گلکسی S، این گوشی ها هم با نسبت 18.5:9 تولید شده‌اند، اما وضوح صفحه در آنها به مراتب پایین‌تر است.

گلکسی A6 از صفحه نمایشی 5.6 اینچی با وضوح 720×1480 برای نمایش محتوا استفاده می‌کند. در بخش پشتی یک دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 تعبیه شده و عاشقان سلفی هم می‌توانند از دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 و فلاش اختصاصی برای عکاسی در محیط‌ها تاریک، برای ثبت لحظات مختلف استفاده کنند. گلکسی ای 6 از یک پردازنده هشت هسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی در کنار 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی قدرت می‌گیرد. خوشبختانه استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی به نسخه خاصی محدود نبوده و فضای ذخیره‌سازی را به واسطه کارت حافظه می‌توان تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت افزایش داد.

سامسونگ گلکسی ای 6

در نهایت، یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز گلکسی A6 سامسونگ با ابعاد 149.9 در 70.8 در 7.7 میلی‌متر را تامین می‌کند. این گوشی همانند نسخه بزرگ‌تر پلاس از اندروید 8.0 اوریو به عنوان سیستم نرم افزاری استفاده می‌کند.

عضو بزرگ‌تر گوشی های جدید سامسونگ به نمایشگر 6 اینچی با وضوح بالاتر 1080×2220 مجهز شده است و سیستم دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز f/1.7 و یک سنسور 5 مگاپیکسلی با لنز f/1.9 مسئولیت ثبت محتوا را بر عهده دارد. دوربین دوگانه این گوشی می‌تواند افکت‌های بوکه را قبل و یا حتی بعد از ثبت عکس‌ها فعال کند. برای این گوشی الگوهای بلور پس‌زمینه منحصر به فرد هم در نظر گرفته شده است که مجموعه‌ای از اشکال همچون قلب و ستاره را شامل می‌شود.

از آنجایی که ما با نسخه گران‌تر رو به رو هستیم، برای دوربین سلفی از سنسور 24 مگاپیکسلی با لنز f/1.9 و فلاش LED اختصاصی استفاده شده است تا سامسونگ بتواند رقابت در این حوزه را به شکلی جدی‌تر دنبال کند. گلکسی +A6 هم با 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت رم، اما با پردازنده قوی‌تر 1.8 گیگاهرتزی به فروش می‌رسد.

سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس با ابعاد 160.2 در 75.7 در 7.9 میلی‌متر تولید شده است و یک باتری بزرگ 3 هزار و 500 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز آن را تامین می‌کند.

سامسونگ گلکسی ای 6

هر دو گوشی پیش رو از LTE Cat.6 2CA، وای فای، بلوتوث 4.2، ان اف سی، GPS، گلوناس و بیدو پشتیبانی می‌کنند. به علاوه، گلکسی ای 6 و ای 6 پلاس با صدای بهینه‌شده Dolby Atmos (فقط برای هدفون‌ها) تولید خواهند شد و خریداران می‌توانند از قابلیت‌های مختلفی همچون سیستم پرداخت سامسونگ پی، Bixby Vision ،Bixby Home و Bixby Reminder برخوردار شوند.

موبایل های جدید سامسونگ در چهار رنگ آبی، طلایی، مشکی و بنفش کم‌رنگ (Lavender)، از اوایل ماه می (نیمه دوم اردیبهشت) در اروپا، آسیا و آمریکای لاتین به فروش خواهند رسید. در آینده نیز کاربران کشورهای آفریقایی، چین و کره جنوبی می‌توانند صاحب یکی از این تلفن های هوشمند باشند.

تصاویر سامسونگ گلکسی ای 6

تصاویر سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. زشته عین بقیه گوشی هاش

  2. این وعده باتری 4000 میلی امپری کی محقق میشه