آیا تصاویر ناسا وجود مجسمه موجودات فضایی در مریخ را تایید می‌کنند؟!+ویدیو

آیا تصاویر ناسا وجود مجسمه موجودات فضایی در مریخ را تایید می‌کنند؟!

به تازگی یکی از کانال‌های یوتیوب که در زمینه نظریه‌های مربوط به فرازمینی‌ها فعالیت دارد، ویدیویی را منتشر کرده که در آن، یکی از عکس‌های کاوشگر کنجکاوی ناسا به نظر مجسمه موجودات فضایی در مریخ را نشان می‌دهد؛ اما آیا این موضوع صحت دارد؟!

در حال حاضر سازمان فضایی ناسا کاوشگر کنجکاوی را بر روی چهارمین سیاره منظومه شمسی دارد که هر چند وقت یک‌بار تصاویر و اطلاعات شگفت‌انگیزی از سطح مریخ را به زمین مخابره می‌کند.

از طرف دیگر بحث وجود شکلی باستانی از حیات در این سیاره سرخ، همیشه مطرح می‌شده و علاوه بر دانشمندانی که معتقدند قبل از رسیدن به وضعیت کنونی مریخ همانند زمین سرسبز و پر آب بوده، نظریه‌پردازان موضوع فرازمینی‌ها هم سال‌هاست که می‌گویند موجودات فضایی یا بر روی سیاره مجاور ما در حال زندگی هستند و یا نشانه‌هایی از بقایای یک تمدن مریخی فوق‌العاده پیشرفته بر روی سیاره سرخ وجود دارد.

در همین رابطه،‌یک کانال یوتیوب به نام “UFOvni2012” که معمولا در حوزه تئوری‌های توطئه و بحث بیگانگان فعالیت دارد، اخیرا ویدیوی را منتشر کرده که در مورد یکی از عکس‌های ارسالی کنجکاوی سوالات عجیبی را مطرح می‌کند؛ در بررسی این موضوع با ما همراه باشید.

مجسمه موجودات فضایی در مریخ

در این ویدیو، ادعا می‌شود که یک سازه مصنوعی در یکی از تصاویر ثبت‌شده ربات کنجکاوی دیده می‌شود و این سازه مجسمه موجودات فضایی در مریخ یا به بیان دقیق‌تر، یکی از خدایان فرازمینی باستانی است!

آیا تصاویر ناسا وجود مجسمه موجودات فضایی در مریخ را تایید می‌کنند؟!+ویدیو

تصویر مورد بحث در کانال UFOvni2012

در ادامه کلیپ قسمت مشخص‌شده از عکس با مجسمه‌هایی به‌جامانده از تمدن‌های باستانی زمینی مقایسه می‌شود و تعداد زیادی از نمونه‌های قدیمی آثار باقی‌مانده از گذشتگان با آنچه گفته شده مجسمه موجودات در مریخ است، تطابق داده می‌شود؛ این شما و این هم ویدیو تهیه شده:

 

اما سوال بزرگ اینجاست که آیا این ادعا می‌تواند درست باشد و یا آنچه می‌بینیم تنها به واسطه خطای دید و ذهن کنجکاو ما به وجود آمده است؟

جالب است بدانیم که یکی از دانشمندان سابق ناسا به نام جان برندنبرگ (John Brandenburg) در این رابطه گفته که سیاره سرخ بسیار بیشتر از آنچه تصور می‌شود، مرموز است و شواهدی از تخریب بناهای باستانی موجود بر روی این جرم آسمانی در اثر انفجار اتمی وجود دارد!

برندنبرگ که در زمینه فیزیک پلاسما تخصص دارد، می‌گوید که داده‌های جمع‌آوری‌شده از اتمسفر مریخ شواهدی برای اثبات ادعای او را در خود دارند؛ این محقق اظهار کرده که جو این جرم آسمانی وضعیتی مشابه جو مناطقی از زمین که در آن‌ها انفجار اتمی رخ‌داده، داشته و می‌توان بر اساس این شواهد نتیجه گرفت که در گذشته‌های دور تمدن ساکن مریخ به وسیله سلاح‌های هسته‌ای نابود شده است.

آیا تصاویر ناسا وجود مجسمه موجودات فضایی در مریخ را تایید می‌کنند؟!+ویدیو

از طرف دیگر، یکی از ارتشیان سرشناس آمریکایی به نام آلبرت نیوتن استابلبین (Albert Newton Stubblebine) که 32 سال سابقه خدمت در پست‌های رده‌بالا را دارد، صحبت‌هایی مشابه برندنبرگ مطرح کرده و گفته است که سازه‌هایی در زیر سطح سیاره چهارم منظومه ما وجود دارند که کاوشگرهای ناسا توان دیدن آن‌ها را ندارند.

با این تفاسیر بسیاری از کسانی که به نظریه‌های مربوط به موجودات فضایی به میزان اندکی باور دارند، در کنار دیدن تصویری که به مجسمه موجودات فضایی در مریخ نسبت داده شده، صحبت‌های افرادی مانند استابلبین و برندنبرگ را مورد توجه قرار می‌دهند و باور آن‌ها تا حدی قوی‌تر می‌شود.

از سوی دیگر منتقدان هم با گذشت زمان و بیشتر شدن حجم اسناد، ادعاها و شواهد گوناگون در این رابطه، این سوال در ذهنشان بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شود که آیا واقعا سیاره مریخ زمانی میزبان یک تمدن پیشرفته بوده است؟!