آپدیت اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 7

آپدیت اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج منتشر شد

اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 edge) منتشر شد. این آپدیت علاوه بر امکانات جدید، آخرین بسته امنیتی اندروید را نیز به همراه دارد.

بعد از یک شروع اشتباه از طریق اپراتور ورایزن در ماه گذشته، سامسونگ حالا اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را به صورت رسمی منتشر کرده است. هم‌اکنون این به‌روزرسانی برای دستگاه‌هایی که در انگلستان از طریق اپراتور ودافون و یا به صورت بدون سیم کارت به فروش رسیده‌اند، ارائه شده است. در نتیجه فعلا کاربران سایر کشورها باید منتظر عرضه آن باشند.

بعد از به‌روز کردن دستگاه، فریمور گلکسی S7 به G930FXXU2ERD5 و فریمور گلکسی S7 اج به G935FXXU2ERD5 تغییر خواهد کرد. کاربران می‌توانند این آپدیت را به صورت OTA دانلود و نصب کنند، ولی فعلا دریافت آن از طریق SmartSwitch امکان‌پذیر نیست. اگر هنوز اعلان مربوط به آپدیت جدید سامسونگ را مشاهده نکرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به تنظیمات و سپس بخش به‌روزرسانی نرم افزاری، این مورد را به صورت دستی چک کنید.

ویژگی‌های اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 7

آپدیت جدید سامسونگ شامل رابط کاربری Samsung Experience 9.0 بر اساس اندروید اوریو می‌شود و با نصب آن، بسیاری از قابلیت‌های جدید سیستم عامل اندروید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

این آپدیت همچنین بسته امنیتی 1 آوریل 2018 (آخرین نسخه موجود) را هم با خود دارد تا کاربران از سطح امنیتی دستگاه‌شان نیز اطمینان داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. رضا جوادی(عاشق نی نی)

    به نظرم به شرکت سازنده اطلاع بدین تا شاید در آپدیت بعدی مشکل حل بشه این احتمال هم هست که مشکل از باطری باشه

  2. سلام من گوشیمو بروزرسانی کردم بهتر شده خود به خود روشن خاموش میشود ریست کردم الان هم چچیزی گوشیم پاک شده بردم چند جا نتونستن درستش کنن..الان چیکار کنم

  3. سلام من گوشیمم بروز کردم شده اندرود ۸ بدتر گوشیمو خراب کرد

  4. سلام من گوشیمم بروز کردم شده اندرود ۸رید به گوشیم

  5. سلام من s7 edge رم امریکا دارمSM-G935Tنمیدونین کی میاد براش؟

  6. گجت نیوز عزیز، اگر خواستید مطلب آپدیت اندروید 8 رو منتشر کنید میتونم عکس آپدیت رو با زبون فارسی براتون بفرستم.

  7. با سلام خدمت همگی
    اندروید 8 برای s7 امروز 22 خراد منتشر شد.
    با حجم 1 گیگ و 338 مگابایت است.

  8. بعنوان کسی که گوشیS7داره بی صبرانه منتظرم البته تا الان ۳ بار چک کردم و هیچ آپدیتی نیومده ولی گویا برای نسخه S7 edge اومده و حتی توی سام موبایل ثبت شده و برای کشور انگلیس اول ارائه شده . من از S7 دوسیم کارته استفاده میکنم و هنوز خبری از آپدیت نیست رام عربستان نصب کردم

  9. اقاالجی جی هفت معرفی نشد؟