مشخصات ال جی جی 7 تینکیو

مقایسه مشخصات ال جی جی 7 تینکیو با آیفون ایکس اپل

به دنبال معرفی پرچمدار جدید ال جی، در ادامه به مقایسه مشخصات ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) و آیفون ایکس اپل (Apple iPhone X) می‌پردازیم. تصور می‌کنید کره‌ای‌ها می‌توانند بر رقیب دیرینه خود غلبه کنند؟

اپل با معرفی آیفون ایکس سبب ایجاد یک تحول در طراحی گوشی های هوشمند شد و کمپانی‌های بزرگی همچون ایسوس و هواوی با اقتباس از آن، محصولات جدید خود را معرفی کردند. حالا نیز نوبت به ال جی رسیده است تا برای اولین بار، از بریدگی بالای صفحه در موبایل جدید خود استفاده کنند. اگرچه در طراحی ال جی G7 تینکیو از این زبان طراحی استفاده شده تا کاهش بیشتر حاشیه‌های صفحه امکان‌پذیر باشد، ولی باید پرچمدار ال جی از نظر فنی چه حرفی در مقابل آیفون 10 برای گفتن دارد.

ال جی G7 تینکیو دیرتر از زمان‌بندی قبلی LG معرفی شده است. با این حال، این موبایل تازه‌نفس با قابلیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری فراوان خود یکی از بهترین اسمارت فون های سال 2018 میلادی محسوب می‌شود. در کنار طراحی جدید، اسنپدراگون 845 برای مدیریت اطلاعات در خدمت کاربران خواهد بود. به این موارد باید هوش مصنوعی در عکاسی را نیز اضافه کرد. در سوی دیگر، اپل تراشه قدرتمند A11 بایونیک و سیستم تشخیص چهره Face ID را در آیفون 10 به خدمت گرفته است تا علاوه بر سرعت پردازشی بالا، شاهد حذف اسکنر اثر انگشت و اضافه شدن قابلیت‌های واقعیت افزوده همچون انیموجی در این گوشی باشیم.

مقایسه مشخصات این تلفن های هوشمند، جزئیات سخت افزاری آنها را به تصویر می‌کشد.

مشخصات ال جی جی 7 تینکیو و آیفون 10

مشخصات ال جی جی 7 تینکیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. چرا ایفون هنوز رمش 3 ؟؟؟؟
    مثلا پرچم داره /؟؟