مشخصات ال جی جی 7 تینکیو

مقایسه مشخصات ال جی جی 7 تینکیو با هواوی پی 20 و پی 20 پرو

به دنبال مقایسه مشخصات ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) با نسل قبلی، بد نیست این تلفن هوشمند را در کنار گوشی های موفق هواوی پی 20 و پی 20 پرو (Huawei P20 & P20 Pro) نیز بررسی کنیم. کدام‌یک از این پرچمداران عملکرد بهتری دارند؟

ال جی و هواوی در معرفی اولین پرچمداران خود برای سال 2018 میلادی، از بریدگی بالای صفحه نمایش استفاده کرده‌اند تا محصولاتی متفاوت پیش روی علاقه‌مندان قرار گیرد. جی 7 تینکیو و هواوی پی 20 نقاط مشترک بسیاری دارند که شاید مهم‌ترین آنها را بتوان استفاده ناچ و هوش مصنوعی عنوان کرد. هرچند، واحد پردازش عصبی در گوشی های سری P20 هواوی وظایف بیشتری در مقایسه با این سیستم در G7 ThinQ را بر عهده دارد.

گوشی های هواوی به تراشه کایرین 970 مجهز شده‌اند که قدرت آن در مقایسه با اسنپدراگون 845 به مراتب پایین‌تر است. در عوض، هواوی پی 20 با توانایی ضبط ویدیوهای صحنه آهسته و هواوی پی 20 پرو با دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی به فروش می‌رسد. در ادامه، مشخصات ال جی جی 7 تینکیو و پرچمداران هواوی را برای آشنایی بیشتر با تفاوت‌های سخت افزاری بررسی خواهیم کرد.

مشخصات ال جی جی 7 تینکیو و هواوی پی 20

مشخصات ال جی جی 7 تینکیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. نصبت به قیمت ال جی جی سون بهتره

  2. چقد مسخره شده واقعا این طراحی ناچ تمام گوشیا میرن کپی ورداری میکنن بابا یکم اصالت یکم سرسنگین باشید چیه این اخه خدایی

    • اپل اصالت داره که ازش شکایت کردن 6تا حق اختراع رو دزدیده یا طراحی شو میده به سام و ال جی اگ این اصالته همون بهتر که گوشی های دیگه اصالت نداشته باشن

  3. هواوی بدون شک سر تر بود

  4. در مجموع فک کنم تا حالا تنها پرچم داری و که نتونسته شکست بده پی بیست بوده

  5. هواوی پرو که صد در صد بهتر بود درمورد هواوی پی بیست ساده هم فقط تو بخش حافظه رمش یکم کو بود وگرنه بقیه چیزا بهتر بود