تصاویر وان پلاس 6

افشای تصاویر وان پلاس 6 در کنار وان پلاس 5 تی و آیفون ایکس

تصاویر وان پلاس 6 (OnePlus 6) یکی دیگر از پرچمداران چینی و مجهز به اسنپدراگون 845 است که منتظر رونمایی رسمی آن هستیم. به لطف انتشار تصاویر وان پلاس 6 در دنیای واقعی بهتر می‌توانیم درباره ویژگی های ظاهری آن قضاوت کنیم.

تا امروز به لطف صحبت های مدیر عامل وان پلاس، اطلاعات زیادی درباره پرچمدار این شرکت در سال 2018 به دست آورده‌ایم. به عنوان نمونه پیش از انتشار تصاویر وان پلاس 6 در دنیای واقعی نیز می‌دانستیم با یک گوشی ناچ استایل رو به رو خواهیم بود که به لطف برخی ویژگی‌های نرم افزاری، امکان مخفی کردن بریدگی بالای نمایشگر آن وجود دارد.

در تصاویر وان پلاس 6 نه تنها این گوشی هوشمند به تنهایی، بلکه آن را در کنار پرچمدار اخیر این شرکت یعنی وان پلاس 5 تی و همچنین اولین گوشی ناچ استایل یعنی آیفون ایکس شاهد هستیم.

عکس وان پلاس 6 در کنار آیفون ایکس به خوبی ضعف پرچمدار اپل در طراحی را نشان می‌دهد. بریدگی بالای نمایشگر آن بسیار بزرگ بوده و بیش از نیمی از لبه بالایی صفحه نمایش را اشغال کرده است. در عوض ناچ وان پلاس 6 ابعاد به مراتب کمتری دارد. همچنین می‌توان از آن به صورت انعطاف‌پذیر استفاده کرد. یعنی در زمان نیاز به در اختیار داشتن فضای نمایش بیشتر، ناچ را فعال نگه داشت و در زمان‌ها نیاز به عدم وجودش، آن را به وسیله پر کردن اطراف با رنگ سیاه به صورت نرم افزاری مخفی کرد.

تصاویر وان پلاس 6

مدیر عامل وان پلاس مدت‌ها پیش از انتشار تصاویر وان پلاس 6 در دنیای واقعی، طی گفتگویی به مزایای طراحی ناچ استایل اشاره کرد و گفت چرا بیشتر گوشی‌سازان به سمت این سبک طراحی روی آورده‌اند.

از نظر ظاهری، وجود بریدگی در بالای نمایشگر اولین پرچمدار این شرکت، آن را شبیه به گوشی اوپو آر 15 کرده است که در ابتدای سال 2018 شاهد رونمایی آن بودیم.

یکی از شباهت‌های دیگر آیفون 10 و وان پلاس 6، بهره بردن هر دو از یک سیستم تشخیص چهره قدرتمند است. اگرچه مطمئنا سیستم وان پلاس به دقت و پیشرفتگی فیس آیدی نیست، اما بر اساس آزمایش‌ها، عملکرد بسیار دقیق و سریعی دارد. بر روی بریدگی بالای نمایشگر گوشی تلفن، دوربین سلفی و ال ای دی نمایش وجود نوتفیکیشن قرار گرفته است.

تصاویر وان پلاس 6

طبق گفته های مدیر عامل وان پلاس، امکان مخفی کردن ناچ به لطف برخی ویژگی‌های نرم افزاری وجود دارد. بعد از این کار، گوشی بیشتر شبیه به پرچمدار پیشین یعنی وان پلاس 5 تی خواهد شد، با این تفاوت که همچنان حاشیه‌های پایین نمایشگر کمتری نسبت به آن دارد.

تصاویر وان پلاس 6

طبق تصاویر وان پلاس 6، در لبه پایینی آن درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری، درگاه یو اس بی نسخه C و حفره‌های اسپیکر قرار دارند. در سمت چپ، اسلایدر مخصوص گوشی های وان پلاس و همچنین کلیدهای تغییر حجم صدا دیده می‌شوند. متاسفانه در هیچ کدام یک از تصاویر وان پلاس 6 پنل پشتی بدنه قابل مشاهده نیست. بر اساس تصاویر فاش شده پیشین، در این قسمت یک دوربین دوگانه به همراه حسگر اثر انگشت وجود دارد.

تصاویر وان پلاس 6

در ادامه می‌توانید سایر تصاویر وان پلاس 6 را مشاهده کنید. همانند روال گذشته این شرکت، پرچمدار جدید نیز قاتل پرچمداران خواهد بود، به این معنی که با وجود داشتن قدرتمندترین تراشه موبایل حال حاضر، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و همچنین یک نمایشگر OLED بسیار باکیفیت، قیمت بسیار کمتری (زیر 600 دلار) نسبت به آن‌ها خواهد داشت.

تصاویر وان پلاس 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چون اولا مقاله هاش خیلی چرت شده و از هر قار قارکی مطلب میزاره اصلانم اپدیت نیستن و سومن به شعور کاربراش توهین میکنه با تیتر های گول زننده و دروغ و خیلی هم دیدم گجتی که هنوز معرفی نشده و شاید چند تا عکس ازش لو رفته رو به عنوان معرفی شد تیتر میزنه
    و روپوتاژ اگهی هایی مزخرف و تو هین کننده به کاربراش میزاره در اخر هم به خاطر پاک کردن مکررر کامنتام ازش متنفر شدم
    طوری که کامنت هار و سلیقه ای تایید میکنه و هیچ شفاف سازی نمیکنه در مورد قوانین کامنت گزاری تا خدای نکرده از ویزیتر های سایتش کم نشه
    یکی از بهترین سایت ها هم همین گجت نیوز هست که خیلی از زومیت سره

  2. ابعادش که خیلی عالیه