اشتراک گذاری استوری

اشتراک گذاری استوری اینستاگرام از طریق سایر اپلیکیشن‌ها امکان‌پذیر شد

اینستاگرام از مدت‌ها قبل سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی بخش استوری کرده و روز به روز به قابلیت‌های آن می‌افزاید. جدیدترین ویژگی افزوده شده، قابلیت اشتراک گذاری استوری اینستاگرام از طریق سایر اپلیکیشن‌ها است.

اکنون اشتراک گذاری استوری به شیوه‌ای آسانتر فراهم شده و کاربران دیگر مجبور به گرفتن اسکرین شات، باز کردن اپلیکیشن اینستاگرام و سپس ارسال آن نیستند. قرار دادن استوری اینستاگرام به صورت مستقیم از طریق سایر اپلیکشن‌ها امکان‌پذیر شده است.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های قابلیت جدید، عدم نیاز به اتصال اکانت اینستاگرام به دیگر اپلیکیشن‌ها است، به این معنی که به منظور اشتراک گذاری استوری، نیازی به متصل کردن برنامه‌ها نخواهید داشت. تنها مشکلی که اکنون وجود دارد، نیاز به فعال‌سازی این قابلیت درون سایر برنامه‌ها است. به همین دلیل اگر یک توسعه‌دهنده دوست نداشته باشد قابلیت اشتراک گذاری استوری اینستاگرام از طریق برنامه خود را امکان‌پذیر کند، کاری از دست اینستاگرام بر نخواهد آمد.

اشتراک گذاری استوری

اشتراک گذاری استوری به صورت مستقیم

در حال حاضر، تنها امکان ارسال استوری اینستاگرام از طریق GoPro و Spotify وجود دارد. پیشتر کاربران برای نمایش وضعیت روحی خود و نشان دادن موزیکی که در حال گوش دادن به آن بودند، می‌بایست از نمایشگر عکس گرفته و آن را در استوری ارسال می‌کردند. اما اکنون می‌توان از درون اسپاتیفای یا گوپرو چنین کاری را به صورت مستقیم انجام داد.

ویژگی بسیار جالبتر این قابلیت، امکانات منحصربه‌فرد هر اپلیکیشن در صورت اشتراک‌گذاری یک استوری از آن درون اینستاگرام است. به عنوان نمونه، اگر سایر کاربران مشاهده‌کننده استوری شما، دارای نرم افزار اسپاتیفای باشند، یک دکمه برایشان نمایش داده خواهد شد که با لمس آن، موزیک مورد نظر درون برنامه برایشان باز می‌شود. در حال حاضر تنها دو اپلیکیشن از قابلیت اشتراک گذاری استوری به صورت مستقیم پشتیبانی می‌کنند، اما انتظار داریم به زودی به تعداد توسعه‌دهندگان پشتیبانی‌کننده از آن افزوده شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینستا هم باید فیلتر شه داره خیلی خیلی فرهنگ فسادو فحشا باب میکنه