استیکرهای واتس اپ

تماس گروهی و استیکرهای واتس اپ به زودی معرفی می‌شوند

در حال حاضر خبری از استیکرهای واتس اپ همچون تلگرام و دیگر پیام رسان‌ها مثل هایک نیست، اما به زودی قادر به استفاده از استیکرهای واتس اپ نیز خواهیم بود. این تنها ویژگی جدید نبوده و به زودی تماس گروهی واتس اپ نیز به اپلیکیشن اضافه می‌شود.

یکی از درخواست‌های کاربران از شرکت بزرگترین و محبوب‌ترین پیام رسان موبایل دنیا، افزوده شدن قابلیت ارسال استیکر به یکدیگر است. اگرچه این شرکت سال‌ها قبل به تقاضای کاربران مبنی بر افزوده شدن امکان برقراری تماس صوتی و تصویری جامه عمل پوشاند، اما هنوز چیزی تحت عنوان استیکرهای واتس اپ وجود ندارد.

فیس بوک بعد از خرید واتس اپ، قابلیت‌های زیادی به آن اضافه کرد که مهمترین آن‌ها امکان برقراری تماس صوتی و تصویری است. اما در حال حاضر اگر بخواهید در بستر اینترنت، به صورت همزمان با بیش از یک نفر مکالمه کنید، باید از اپلیکیشن اسکایپ استفاده کنید، اما با افزودن شدن قابلیت تماس گروهی واتس اپ، اسکایپ از این انحصار خارج خواهد شد. البته امکان گفتگوی چند نفره به صورت متنی به وسیله ایجاد گروه‌ واتس اپی وجود دارد، اما تماس صوتی و تصویری گروهی، تجربه‌ای کاملا متفاوت محسوب می‌شود.

تماس تصویری و استیکرهای واتس اپ

در جریان رویداد اخیر فیس بوک اعلام شد قابلیت‌های ذکر شده طی چند ماه آینده به پرجمعیت‌ترین پیام رسان موبایل دنیا افزوده خواهد شد. در این رویداد اعلام شد اکنون برقراری تماس صوتی و تصویری بر بستر اینترنت، با استفاده از تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های پیام رسان امکان‌پذیر است، اما برقراری تماس گروهی، ویژگی منحصربه‌فردی است که به زودی توسط واتس اپ ارائه خواهد شد. استفاده از استیکرها مختلف برای پیام رسانی، ویژگی مهم دیگر این اپلیکیشن بعد از دریافت آپدیت جدید طی ماه‌های آتی محسوب می‌شود.

خبر افزوده شدن استیکرهای واتس اپ مدتی پیش و حین استفاده از نسخه بتای این برنامه توسط برخی کاربران منتشر و اعلام شد حتی یک فروشگاه بزرگ به منظور انتخاب از میان گستره‌ای از استیکرها ایجاد خواهد شد. در حال حاضر، فیس بوک مسنجر به عنوان تنها پیام رسان دارای بیش از یک میلیارد کاربر بعد از واتس اپ، از استیکر پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ایول خیلى هم عالى میشه!
    واتس آپ جووووون دوستت داریم!!!
    🙂

  2. تماس گروهی ایده خیلی خوبیه واقعا

  3. ای بابا تلگرامو فیلتر کریدم بس نبود

  4. خداکنه این دیگه فیلتر نشه