هدست اوکولوس گو

عرضه هدست اوکولوس گو با قیمت 199 دلار آغاز شد

فروش هدست اوکولوس گو (Oculus Go) با قیمت 199 دلار در تعامل با کمپانی چینی شیائومی آغاز شد. به همین بهانه، در ادامه نگاهی به ویژگی‌های فنی و قابلیت‌های نرم افزاری هدست جدید اوکولوس خواهیم داشت.

هدست اوکولوس گو یا آکیولس گو، سال گذشته توسط معاون ارشد “Facebook VR” یعنی هوگو بارا (Hugo Barra) و یکی از مدیران ارشد شیائومی با نام تانگ مو (Tang Mu) در نمایشگاه CES 2018 معرفی شده بود. ولی حالا در کنفرانس توسعه‌دهندگان F8 فیسبوک، مارک زاکربرگ از آغاز فروش این هدست خبر داده است. علاقه‌مندان به خرید این محصول جدید می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت‌های Oculus، آمازون، بست بای و چندین فروشگاه دیگر، هدست جدید اوکولوس را با قیمت پایه 199 دلار خریداری کنند. نسخه چینی این هدست که توسط شیائومی اداره خواهد شد نیز تابستان امسال عرضه می‌شود.

هدست اوکولوس گو

اوکولوس گو از بیش از هزار اپلیکیشن VR و همین‌طور قابلیت‌های مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده که در کنفرانس F8 معرفی شدند، پشتیبانی می‌کند. مارک زاکربرگ طی این رویداد اعلام کرد که فیسبوک علاوه بر تجربه بسیار خوب از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در زمینه نرم افزار، در حوزه سخت افزار نیز بهترین تجربه را دارد.

هدست اوکولوس گو در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود

در رابطه با طراحی، هدست اوکولوس گو یک پارچه در بخش بالایی داشته و اسلاید کناری آن را نیز می‌توان تنظیم کرد. نمایشگر 2K این گجت خوش‌ساخت با لنزهای ضد سرگیجه، لنزهای جانبی پزشکی و فناوری سوئیچ سریع توسعه پیدا کرده است تا هنگام کار کردن با این هدست، سرگیجه به کمترین میزان برسد. به علاوه، اوکولوس Go از تراشه اسنپدراگون 821 در کنار 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی قدرت می‌گیرد. سازندگان در طراحی این هدست، مشکل کابل‌های دست و پا گیر که در بسیاری از محصولات امروزی دیده می‌شوند را برطرف کرده‌اند. در نتیجه، تجربه بسیار بهتری از کار کردن با هدست برای کاربران رقم خواهد خورد. از دیگر موارد قابل توجه نیز می‌توان به اسپیکر داخلی و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد.

هدست اوکولوس گو

اوکولوس Go در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی، به ترتیب با قیمت‌های 199 و 249 دلار به فروش می‌رسد.