تبلت گلکسی تب اس 4

تبلت گلکسی تب اس 4 همراه با اندروید اوریو عرضه می‌شود

صدور گواهی وای فای برای تبلت گلکسی تب اس 4 (Samsung Galaxy Tab S4) ضمن تایید برخی از اطلاعات، ما را نسبت به معرفی تبلت جدید سامسونگ در آینده نزدیک امیدوار می‌کند.

بعد از رویت شدن تبلت گلکسی تب اس 4 در بنچمارک “GeekBench”، حالا گواهی وای فای از طریق “Wi-Fi Alliance” برای این محصول جدید با شماره مدل SM-T835 صادر شده است که نشان می‌دهد تبلت جدید سامسونگ با اندروید 8.0 اوریو به دست کاربران خواهد رسید؛ موضوعی که البته چندان غافلگیرکننده نیست.

متاسفانه این گواهی، جزئیات بیشتری از سخت افزار گلکسی تب S4 را فاش نمی‌کند. با این حال، با تکیه بر گزارش‌های قبلی ممکن است دستگاه پیش رو به نمایشگر 10.5 اینچی با وضوح 1600×2560 روانه بازار شود. تست HTML5 از این تبلت که پیش‌تر منتشر شده بود هم وجود نمایشگری با نسبت ابعاد 16:10 را تایید می‌کرد. لاین در حالی‌ست که گلکسی تب S2 و گلکسی تب S3 با نسبت 4:3 تولید شده بودند.

تبلت گلکسی تب اس 4

تبلت گلکسی تب اس 4 به اسنپدراگون 835 مجهز می‌شود

در رابطه با پردازنده، انتظار می‌رود تبلت گلکسی تب اس 4 به تراشه اسنپدراگون 835 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم تجهیز شود. به گفته منابع مختلف، این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ در تعامل با AKG، از اسپیکرهای استریو در محصول جدید خود استفاده کند. هرچند، این موضوع که ما باز هم با قلم هوشمند S Pen ملاقات خواهیم کرد یا نه هنوز مشخص نشده است.

بدون شک، گلکسی تب اس 4 به عنوان پرچمدار سامسونگ در حوزه تبلت ها ارزان نیست. گفته می‌شود این نسل جدید تنها در یک نسخه وای فای با قیمت 650 تا 700 یورو ارائه خواهد شد. مطابق با اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت “Galaxyclub.nl”، نسخه 4G این تبلت با شماره مدل SM-T830 به دست کاربران می‌رسد.

متاسفانه فعلا اطلاعات دقیقی از زمان معرفی و عرضه در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بهترین تبلت واقعا مال سامسونگه

  2. رم 4 اسنپدراگون 835 وای من اوی شت چرا اینقدر پایین جدید ترین تبلت چرا رم 6 اسنپدراگون 845 نمیزاره تعجب هست واقعا