رده بندی کیفی خودروهای داخلی

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در فروردین 1397

جدول رده بندی کیفی خودروهای داخلی در فروردین‌ماه 1397 منتشر شد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل در ماه گذشته را معرفی کرده است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدیدترین گزارش رده بندی کیفی خودروهای داخلی را منتشر کرده است. طبق این گزارش در فروردین‌ماه 1397 تعداد 40 هزار و 218 دستگاه خودرو در ایران تولید شد که 99 درصد آن به خودروهای گروه سبک و 1 درصد به خودروهای گروه سنگین اختصاص داشت. خودروهای تولید شده در این ماه شامل 37 مدل خودروی سبک و 3 مدل خودروی سنگین می‌شود.

در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت، خودروی وانت تندر با اخذ 3 ستاره کیفی بالاترین کیفیت را در این ماه به خود اختصاص داد و خودروهای وانت آریسان، وانت مزدا کارا 2000 دو کابین و وانت نیسان دوگانه سوز با تنها یک ستاره، بی کیفیت ترین وانت های تولیدی کشور هستند.

در بخش خودروهای سواری، خودروهای مزدا 3 نیو، گرند ویتارا، پژو 2008، کیا سراتو، هیوندای آی 20، بسترن آسا بی 30، تندر 90 پلاس اتوماتیک، پژو 207 اتوماتیک، رنو ساندرو و پارس تندر در رده‌های قیمتی مختلف با دریافت 4 ستاره کیفی، باکیفیت ترین خودروهای داخلی هستند و طبق معمول خودروهای پراید 131، 132 و 111 با اخذ تنها 1 ستاره، بی کیفیت ترین خودروهای ایران شناخته می‌شوند.

در گروه خودروهای سنگین نیز خودروهای کامیونت ایسوزو NPR75K، کامیون ولوو FMX460 (کمپرسی) و کشنده ولوو FH500 با دریافت 4 ستاره کیفی از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. در ادامه، جدول کامل رده بندی کیفی خودروهای داخلی در فروردین 1397 را مشاهده می‌کنید:

رده بندی کیفی خودروهای داخلی – فروردین 1397

گروه خودروهای وانت

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

گروه خودروهای سواری

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت خودروهای سبک

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

گروه خودروهای سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت خودروهای سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. 206 سه ستاره ؟؟؟!!!!!!! این ماشین -3 هم نیست اونقدر بی کیفیت داره ساخته میشه، مخصوصا از 90 به بعد که سال به سال بدتر شده. مشکل برق ، مشکل گیربکس ، مشکل کیفیت مواد و … . واقعا اگه اینطوریه ارزش گذاری خب پراید هم 5 بدین خلاص.

  2. با سلام به نظر بنده این مدل ستاره دادن وقتی درست است که بیایند تمام اجزای هر خودرو بطور مثال کیفیت رنگ و کیفیت موتور و کیفیت گیربکس و …را تک به تک مورد ارزیابی و نمره دهی قرار دهند و آنرا بصورت مدلل در اختیار مردم قرار دهند .ستاره دهی به این شکل کنونی بسیار مشکوک است و خودرو ساز میتواند به راحتی با مقداری هزینه و رشوه به کارشناسان محترم استاندارد برای خودش ستاره بخرد!

  3. این ستاره ها همش الکیه . هیچکدوم کیفیت ندارن

  4. پنج ستاره: خودرو راه میرود
    چهار ستاره: روزی سه مرتبه آب روغن قاطی میکند
    سه ستاره: خودرو روشن میشود
    دوستاره: خودرو روشن نمیشود اما دهن پر کن است
    یک ستاره: خودرو به هرچیزی شباهت دارد جز خودرو
    صفر ستاره: ایران خودرو!

    اینارو گفتم که براتون شفاف شده باشه معنی اون ستاره ها تا پندهای دیگر بدرود

  5. این همه خودروی باکیفیت همه میرن خودروی چینی میخرن احمقا

    • سعید حشمتی، 100 بار هم اسم عوض کنی مشخصه احمق کیه!

      به هر حال

      موتور های ماشین های چینی پرفورمنس بالایی دارند، ظاهر بروز تری دارند و کم مصرف تر هستند، کم صدا تر هستند، دنگ و فنگ تعمیر ندارند، اصطحلاکشون کمه، با یک استارت روشن میشن!!!.

      ماشین های ایرانی، روغن سوزی دارند!!!

      مردم ایران بهترین انتخاب ها رو خودشون انجام می دن، عرضه و تقاضا برقراره، شما چینی سوار نشو

      چرا باید یک احمق بیاد پژو پارس بخره! و صدی 14 تو شهر بسوزونه!

      با سپاس

  6. ماست بند نمیگه ماستم ترشه