بهترین بازی های رایگان اندرویدی

بهترین بازی های رایگان اندرویدی در سال 2018 + دانلود

بازی های موبایل یکی از اصلی‌ترین تفریح‌های کاربران محسوب می‌شوند. بهترین بازی های اندرویدی اغلب رایگان نبوده و برای دانلود و نصبشان مجبور به پرداخت هزینه های بالا خواهید بود. به همین دلیل در این مطلب بهترین بازی های رایگان اندرویدی را معرفی خواهیم کرد.

بهترین بازی های رایگان اندرویدی در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار داشته و برای هر کاربر با هر سلیقه‌ای، چند بازی مناسب درونشان پیدا می‌شود. این موارد به سادگی بیشتر بازی‌ های موبایل رایگان نبوده و از نظر گرافیک، پیچیدگی بازی و رابط کاربری وضعیت بهتری دارند.

دانلود بهترین بازی های رایگان اندرویدی

برای دانلود بهترین بازی های رایگان اندرویدی بر روی نام‌ آن‌ها کلیک کنید. دانلود، نصب و اجرای این بازی‌ ها کاملا رایگان است، اما درون برخی از آن‌ها قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای نیز تعبیه شده که با استفاده از آن می‌توانید زودتر از حالت عادی، به برخی ویژگی‌ها و امکانات بازی دسترسی پیدا کنید.

Parallyzed

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

یکی از جذاب‌ترین دسته‌بندی‌های بازی‌ های موبایل، سکوبازی یا پلتفورمر (Platformer) است. در این نوع بازی می‌بایست با پشت سر گذاشتن موانع مختلف، راه را برای کاراکتر اصلی باز کرد. به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلتفورمر باید به سوپر ماریو یا همان قارچ‌خور اشاره کنیم.

Parallyzed یک بازی آرکید پلتفورمر با سبک معمایی بوده و در آن کاربر می‌بایست به وسیله حل کردن معماهایی پیچیده، راه را برای دو خواهر که کاراکترهای اصلی بازی هستند باز کند. به ظاهر آن‌ها تنها بر روی خطوطی صاف حرکت کرده و این نظر رفتار ساده‌ای دارند، اما در شرایط لازم باید آن‌ها را مجبور به پریدن از موانع مختلف کنید. به عنوان محبوب‌ترین و بهترین بازی های رایگان اندرویدی در همین دسته‌بندی باید به Limbo و Badland اشاره کنیم.

Shadow Fight 3

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

Shadow Fight از همان اولین نسخه جزو بهترین بازی های رایگان اندرویدی شناخته می‌شد و اکنون نیز برای طرفداران بازی های موبایل مبارزه‌ای، یکی از اولین انتخاب‌ها محسوب می‌شود. در شماره اول و دوم بازی، کاراکتر اصلی چهره‌ای تاریک داشت و با عنوان Shadow (سایه) شناخته می‌شد، اما اکنون چهره‌ای عادی و همانند دیگر مبارز‌ها دارد! با این حال، همچنان نام بازی Shahdow Fight باقی مانده است.

در این بازی، مبارزه‌ها خیلی نرم و روان صورت گرفته و ضربات خیلی طبیعی به نظر می‌رسند، چیزی که در کمتر بازی موبایل مبارزه‌ای دیده می‌شود. پیش از نصب بازی باید به شمار اخطار بدهیم Shadow Fight یک بازی فوق‌العاده اعتیادآور است! از آنجایی که با مبارزه بیشتر، تجربه و مهارت‌هایتان بیشتر شده و سلاح‌ها و زره‌های بهتری به دست می‌آورید، بعد از بازیابی انرژی کاراکتر خود دوست دارید باز هم به مبارزه ادامه بدهید.

در نسخه سوم بازی، گرافیک به میزان فوق‌العاده زیادی افزایش پیدا کرده است، اما بازی دیگر همانند قبل روان نیست. پیشنهاد می‌کنیم اگز جزو علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای هستید، نسخه دوم و سوم بازی را با هم نصب کنید. دانلود و نصب Shadow Fight رایگان است، اما به وسیله پرداخت درون برنامه‌ای می‌توانید سکه‌های بازی را تهیه کرده و به این روش زودتر به سلاح‌های قوی‌تر دست پیدا کنید.

Cover Fire

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

نام این بازی به خوبی آن را تعریف می‌کند؛ می‌بایست پشت موانع مختلف سنگر گرفته و با احتیاط، به دشمنان شلیک کنید. برخلاف آن چیزی که به نظر می‌رسد، Cover Fire یک بازی خسته‌کننده نبوده و جزو بهترین بازی های رایگان اندرویدی کنونی به شمار می‌رود. نشستن و برخواستن کاراکتر پشت مانع‌ها دارای انیمیشنی زیباست، به همین دلیل جذابیت بازی را برای کاربر دو چندان می‌کند. یکی دیگر از مزایای بازی، وجود یک داستان پشت پرده تمامی این تیراندازی‌ها است که پیش بردن آن را برای کاربر بیش از پیش جذاب می‌کند.

Space Marshals 2

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

شاید به ظاهر، یک بازی سه بعدی از همه نظر به یک بازی دو بعدی که کاراکتر از بالا نمایش داده می‌شود اولویت داشته باشد، اما پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب از میان بهترین بازی های رایگان اندرویدی این دید را کنار بگذارید. درون Space Marshals 2، تکنیک و داشتن استراتژی صحیح به منظور پیش بردن کاراکتر حرف اول را می‌زند، به همین دلیل می‌بایست حساب شده عمل کنید.

این بازی نیز بر اساس یک داستان پیش رفته و خوشبختانه از دسته‌های بازی موبایل نیز پشتیبانی می‌کند. متاسفانه درون آن خبری از حالت بازی دو نفره نیست، به همین دلیل امیدواریم داخل Space Marshals 3، این قابلیت اضافه شود.

PUBG Mobile

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

یکی از مزیت‌های این بازی که آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های رایگان اندرویدی کنونی کرده است، آسودگی پیش بردن کاراکتر و تیراندازی بر روی صفحه نمایش گوشی و یا تبلت است، کاری که در دیگر بازی‌ ها به سختی صورت می‌گیرد. گرافیک بازی فوق‌العاده بوده و اگر آن را در صفحه نمایش‌های بزرگ اجرا کنید، درون محیط بازی غرق خواهید شد.

Standoff 2

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

اگرچه امروز بازی‌ های کامپیوتری جنگی فوق‌العاده‌ای با گرافیک‌های بالا عرضه می‌شوند، اما باید اعتراف کنیم حتی تا صد سال دیگر، هیچ چیز جای بازی کانتر را نخواهد گرفت! برای طرفداران این بازی، پیدا کردن اپلیکیشنی شبیه به آن برای اجرا بر روی دستگاه‌های موبایل بسیار سخت است.

در بین بازی‌ های موبایل شبیه به کانتر، در حال حاضر یکی از بهترین گزینه‌های موجود Standoff 2 است. علاوه بر شبیه‌سازی محیط کانتر برای کاربر درون گوشی، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن کنترل روان و آرام است، به این معنی که برای جلو بردن کاراکتر، نشانه‌گیری و سپس تیراندازی، حتی بدون استفاده از دسته‌بازی نیز مشکلی نخواهید داشت. شاید بازی های موبایل شبیه به کانتر دیگری را نیز پیدا کنید، اما هیچ کدام یک از آن‌ها به احتمال زیاد رایگان نیستند.

Beat Street

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

بهتر است بهترین بازی های رایگان اندرویدی را بر اساس گیم‌ پلی آن‌ها مشخص کنیم. اگر یک بازی دارای گرافیک فوق‌العاده‌ای باشد، اما گیم پلی آن نتواند کاربر را جذب کند، کار به هیچ جایی نخواهد برد. Beat Street یکی از بهترین بازی های رایگان اندرویدی کنونی بوده و علاوه بر جذابیت، خاطره بازی های مبارزه‌ خیابانی بسیار قدیمی را برایمان تداعی می‌کند. از آنجایی که امکان بازی به صورت چند نفره وجود دارد، می‌توانید همراه با دوستان خود به جنگ افراد بد رفته و آن‌ها را همراه با هم کتک بزنید!

South Park: Phone Destroyer

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

کاربران کنسول‌های مختلف، South Park را به خوبی می‌شناسند. در اولین ظهور این بازی بر روی دستگاه‌های موبایل، شاهد ترکیبی از یک بازی استراتژیک با یک کارت گیم هستیم. در این بازی قادر هستید به شخصیت‌های مختلفی که در بازی شبیه به جادوگران هستند دسترسی پیدا کرده و بعد از استخدامشان، از آن‌ها برای نابودی دشمنان کمک بگیرید.

یکی از مزیت‌های بازی این است که هر شخصیت درون آن دارای قدرت‌هایی منحصربه‌فرد است، به طوری که تاثیری متفاوت در نبردهای شما خواهد گذاشت.

Iron Blade: Monster Hunter RPG

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

در بین این سری از بهترین بازی های رایگان اندرویدی به یک بازی مبارزه‌ای سه بعدی دیگر برخورد می‌کنیم که تفاوت آن با بازی قبلی، تفاوت در سبک مبارزه‌ است. در Iron Blade مبارزه به سبک قدیمی و با استفاده از سلاح‌های سرد صورت می‌گیرد که به عقیده بسیاری از کاربران، دلیل اصلی جذابیت آن محسوب می‌شود. شاید اگر متوجه شوید این بازی توسط کمپانی قدرتمند Gameloft توسعه پیدا کرده است، بیشتر به دانلود و نصب آن ترغیب شوید.

وجود قدرت‌‌های ماورایی سبب می‌شود مبارزه با دشمنان و موجودات عجیب و غریب بسیار هیجان‌انگیز شود. اما برای پیروزی، همه چیز به اسلحه‌های مورد استفاده بستگی نداشته و باید استراتژی مبارزه‌ای صحیحی را در پیش بگیرید.

Animal Crossing: Pocket Camp

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

طی سال‌های اخیر، تعداد قابل توجهی از بازی‌های قدیمی نینتندو به گوشی های هوشمند نیز راه پیدا کرده‌اند. برای افرادی که کودکی‌شان به بازی با کنسول‌های نینتندو گذشته است، اکنون دانلود و نصب Animal Crossing یکی از واجبات محسوب می‌شود!

همانند نسخه اورجینال بازی، در اینجا نیز مسئولیت مدیر کمپ را بر عهده گرفته و وقتتان را با موجودات شبیه به انسان سپری می‌کنید. بهتر از این نمی‌توان زمان را سپری (تلف) کرد!

Dungeon Hunter 5 — Action RPG

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

در این بازی با انواع و اقسام موجودات رو به رو خواهید شد، اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، چرا که با استفاده از سلاح‌های در اختیار و همچنین تکیه بر توانایی‌ها و قدرت خود می‌توانید همه آن‌ها را از سر راه بردارید. تفاوتی ندارد که به صورت همزمان چند نفر به شما حمله کنند، چرا که باز هم خواهید توانست با داشتن سبک مبارزه‌ای صحیح، آن‌ها را از پیش رو بردارید. Dungeon Hunter 5 بدون شک در حال حاضر یکی از بهترین بازی های رایگان اندرویدی است.

The Sims Mobile

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

برای افرادی که دوست دارند درون یک بازی غرق شوند، مجموعه بازی‌های سیمز بهترین گزینه به شمار می‌روند. بعد از موفقیت بی‌نظیر این بازی ها بر روی پلتفرم‌های دسکتاپ، مدت‌ها است نسخه‌های موبایل آن‌ها نیز عرضه شده است. سیمز اکنون به عنوان یکی از بهترین بازی های رایگان اندرویدی شناخته می‌شود.

در این بازی با یک دنیای واقعی رو به رو خواهید بود. درون آن افراد با یکدیگر در ارتباط و تعامل نزدیک هستند. آن‌ها همانند انسان‌های واقعی به سر کار رفته و برای استراحت، به مهمانی می‌روند. در این دنیا دستتان برای انجام هر کاری باز است. به عنوان نمونه می‌توانید تمامی اسباب و لوازم خانه‌تان را فروخته و درون حیات بخوابید! بعد از سال‌ها انتظار، سیمز در نهایت راه خود را به دنیای موبایل پیدا کرد که خبر بسیار خوبی برای طرفداران این بازی فوق‌العاده جذاب است.

Arena of Valor

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

طرفداران بازی‌های MOBA (میدان جنگ چند نفره آنلاین) کاملا متفاوت هستند. کاربران عادی معمولا به گرافیک توجه زیادی کرده و دوست دارند کاراکتر را به صورت سه بعدی مشاهده کنند، اما سبک بازی‌هایی مثل Arena of Valor و یا وارکرافت کاملا متفاوت است.

سبک مبارزه این موجودات افسانه‌ای با یکدیگر به حدی هیجان‌انگیز است که فکر و خیال هر گونه بازی سه بعدی و دارای گرافیک بالا را از سرتان بیرون می‌کند. در حال حاضر، 40 قهرمان برای انتخاب از میان آن‌ها به منظور مبارزه وجود دارد. اگر جزو بازیکنان حرفه‌ای دسته‌بندی MOBA باشید، مطمئنا بیشتر این قهرمان‌ها را خواهید شناخت.

Drag’n’Boom

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

در این بازی بسیار جذاب، با یک آرکید اعتیادآور رو به رو هستیم که هدف آن، برطرف کردن تشنگی یک اژدها به سکه‌های طلا است. با شست دست راست، بر روی دشمنان نشانه‌گیری کرده و با استفاده از شست دست چپ، اژدها را به این سو و آن سو می‌برید. هر مرتبه که تصمیم به نشانه‌گیری دارید، زمان آهسته‌تر از همیشه جلو می‌رود تا بلکه بتوانید بهتر این کار را انجام بدهید.

Stranger Things: The Game

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

همانطور که حدس زده‌اید، Stranger Things به عنوان یکی از بهترین بازی های رایگان اندرویدی کنونی بر اساس فیلمی به همین نام ساخته شده است. بهتر است گول ظاهر ساده بازی را نخورید، چرا که به حدی ماجراجویانه است که شما را به ترک بازی‌های سه بعدی و پیش بردن آن تا انتها تشویق خواهد کرد.

Last Day on Earth: Survival

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

بازی های موبایل دارای سبک زامبی، که درون آن کاراکتر باید از دست موجوداتی که درصدد خوردن آن هستند فرار کند، کمی کلیشه‌ای شده‌اند. با این حال بازی Last Day on Earth: Survival به لطف داشتن زاویه دید فوق‌العاده، گرافیک بالا و انیمیشن‌های متفاوت نسبت به دیگر بازی‌ها، چند سر و گردن از سایر بازی های موبایل مشابه بالاتر قرار می‌گیرد. به لطف وجود یک حالت دو نفره، پیش بردن بازی بسیار جذاب‌تر نیز خواهد شد.

Harry Potter: Hogwarts Mystery

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

اگر مجموعه فیلم‌های هری پاتر را دنبال کرده باشید، این بازی و داستان آن برایتان آشنا خواهد بود. شما باید در مدرسه جادوگران تعلیم دیده و کاراکتر منحصربه‌فرد خود را تربیت کنید. در این بازی همه چیز پیرامون جادو، سحر و همچنین راز و رمزهای عجیب و اسرارآمیز پیش می‌رود.

Sonic Forces

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

بعید می‌دانیم کاربری وجود داشته باشد که سونیک را نشناسد! در بازی موبایل سونیک، مجددا با یک دنیای بی‌انتها رو به رو خواهید شد که درون آن با سرعت هر چه تمامتر رو به جلو حرکت می‌کنید. یکی از مزیت‌های فوق‌العاده Sonic Forces که آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های رایگان اندرویدی کرده، امکان بازی به صورت چند نفره است. کاربری که سریعتر به خط پایان برسد، برنده میدان است.

اگرچه سونیک و دیگر شخصیت‌های این بازی دوست دارند همانند همیشه خیلی سریع حرکت کنند، اما وجود موانع مختلف، مانع این کار می‌شود. با این حال سونیک کاراکتری نیست که به همین راحتی تسلیم شود!

Destiny Warfare: Sci-Fi FPS

بهترین بازی های رایگان اندرویدی

درون این بازی یک حالت شلیک خودکار وجود دارد که برخلاف تصور توسعه‌دهنده، به ذائقه بسیاری از کاربران خوش نمی‌آید. علاوه بر آن یک حالت کمکی نیز وجود دارد که به نشانه‌گیری کمک زیادی خواهد کرد. از آنجایی که هدف‌گیری بدون دسته‌بازی و با استفاده از نمایشگر لمسی دشوار است، بهتر است حداقل این حالت کمکی را فعال کنید. گرافیک بازی به حدی زیبا و هیجان‌انگیز است که حین اجرا درون آن غرق خواهید شد، پس مراقب حالت اعتیادآور بازی نیز باشید. در صورت پیشرفت در بازی، اسلحه‌های جدیدتری به دست خواهید آورد که خود به افزایش جذابیت بازی کمک زیادی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

  2. عامووو بشما چه مربوط که چىبزاره چى نزاره توسایتش..شنوفتین میکن چهار دیوارى اختیارى.
    البته براى شما جهان سومیها حرومه اطلاع رسانى..یا کارى کرد…

  3. با این وضع بیکاری و اقتصاد و قیمت طلا و ارز انگیزه ای برای بازی کردن هم میمونه ؟
    همه دروغگو هستن
    شکم کارمندا رو سیر نگهداشتن که اعتراض نباشه
    میمون قشر ضعیف جامعه که بخاطر نداشتن علم کافی و پول کافی هیچ اعتراضی نمیتونه بکنه چون آخرش خودش ضرر میکنه

  4. بازی این روزا فقط Rules Of Survival

  5. Parallyzed شبیه اینسایده؟؟

  6. این روزا اصلا وقت بازی ندارم