عکس ال جی وی 35 تینکیو

عکس ال جی وی 35 تینکیو با نمایشگر بدون حاشیه لو رفت

عکس ال جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ) با دوربین دوگانه و نمایشگری کم‌حاشیه در اختیار کاربران قرار گرفت. این عکس علاوه بر تایید وجود گوشی V35 ThinQ، طراحی و برخی از قابلیت‌های آن را نیز فاش می‌کند.

بعد از تایید نام گوشی جدید ال جی از پرچمداران سری “V” توسط ایوان بلس، حالا وب‌سایت “AndroidHeadlines” با انتشار عکس ال جی وی 35 تینکیو توجه کاربران را به خود جلب کرده است. شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی این تلفن هوشمند را نمایشگر کم‌حاشیه 18:9 و عدم وجود ناچ در بخش بالایی صفحه عنوان کرد. همچنین سازندگان از سیستم دوربین دوگانه برای بخش پشتی استفاده کرده‌اند تا باز هم ثبت محتوای باکیفیت امکان‌پذیر باشد.

در عکس ال جی وی 35 تینکیو خبری از دکمه مخصوص دستیار صوتی گوگل نیست

دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی (مشابه چیزی که G7 ThinQ دیدیم)، نمایشگر 6 اینچی اولد با وضوح +QHD، نسبت صفحه به بدنه 80 درصد، چیپ 32 بیتی Hi-Fi Quad DAC و تمرکز روی قابلیت‌های هوش مصنوعی از دیگر مواردی هستند که این وب‌سایت آنها را تایید می‌کند. بر خلاف پرچمدار اخیر کره‌ای‌ها، در رندرهای پیش رو خبری از دکمه مخصوص دستیار دیجیتالی گوگل اسیستنت نیست. در نهایت، کاربران می‌توانند این اسمارت فون را در دو رنگ مشکی و خاکستری با طراحی شیشه‌ای خریداری کنند.

به تازگی گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد امسال، AT&T گوشی جی 7 تینکیو را به خاطر فروش یک موبایل انحصاری دیگر LG در ماه‌های آینده، عرضه نمی‌کند. در این صورت، احتمالا LG V35 ThinQ همین گوشی خواهد بود. اما آیا در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) که در تصویر منتشرشده دیده می‌شود، شانس ملاقات با پرچمدار آینده ال جی را خواهیم داشت؟