هواوی واچ

پتنت ساعت هوشمند گیمینگ هواوی به ثبت رسید

پتنت ساعت هوشمند گیمینگ هواوی به ثبت رسیده است که نشان می‌دهد نسل بعدی گجت‌های متمرکز بر روی نیازهای گیمرها، ساعت های هوشمند خواهند بود. ساعت هوشمند مخصوص بازی هواوی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد به منظور بهبود تجربه بازی بر روی یک گجت کوچک است.

ایده ساعت هوشمند گیمینگ در حالی شنیده می‌شود که طی چند سال اخیر، چندین شرکت بسیار مطرح در دنیای موبایل و همچنین گیم اقدام به تولید و عرضه گوشی هوشمند گیمینگ کرده‌اند. رویت پتنت ساعت هوشمند گیمینگ هواوی نشان می‌دهد شرکت بعدی ارائه‌کننده محصولی منحصربه‌فرد برای گیمرها، بزرگترین گوشی‌ساز چینی خواهد بود.

زمان ثبت این پتنت در سازمان مالکیت معنوی جهانی به آخرین ماه سال 2017 برمی‌گردد، با این حال در سال‌های 2015 و 2016 نیز حق اختراع‌های مشابهی در همین زمینه در سازمان مالکیت معنوی مخصوص چین به ثبت رسیده بود.

ویژگی‌های ساعت هوشمند گیمینگ هواوی

یکی از ویژگی‌های ساعت هوشمند مخصوص بازی هواوی، داشتن بند مچی منحصربه‌فرد و لمسی است، به این معنی که از ژست‌های حرکتی مختلفی پشتیبانی کرده و می‌توان از آن به منظور فرمان دادن به خودرو و یا نشانه‌گیری در بازی‌های جنگی استفاده کرد. به لطف وجود یک بند ثابت که به بند اصلی ساعت متصل می‌شود، می‌توان یک کیبورد مجازی نیز در اختیار داشت.

ساعت هوشمند گیمینگ هواوی

بر اساس تصاویر، ساعت هوشمند گیمینگ هواوی از انواع و اقسام ژست‌های حرکتی پشتیبانی کرده و می‌توان به وسیله وارد کردن فشار، چرخاندن، تکان دادن و همچنین ضربه زدن، فرمان‌های مختلفی را صادر کرد. از طرفی دیگر هر یک از این اعمال، بسته به نحوه قرارگیری افقی و یا عمومی ساعت، عملکرد متفاوتی خواهند داشت. به عنوان نمونه حین اجرای یک بازی ماشینی، از یک طرف بند مچی به عنوان فرمان و از طرف دیگر برای ترمز کردن استفاده خواهید کرد.

تنها کاربرد بند اضافی ساعت، اتصال کیبورد نبوده و می‌تواند حین گرفتن سلفی نیز کاربردهای مفیدی داشته باشد. این موضوع نشان می‌دهد ساعت هوشمند گیمینگ هواوی دارای یک دوربین داخلی خواهد بود.

ساعت هوشمند گیمینگ هواوی

ریزر، زد تی ای و شیائومی، هر کدام تا امروز یک گوشی هوشمند مخصوص بازی ارائه کرده‌اند، اما تا امروز کمتر کاربر و یا شرکتی حتی به فکر استفاده از یک ساعت هوشمند به منظور بازی کردن به صورت حرفه‌ای افتاده است. با توجه به روال همیشگی، هیچ تضمینی برای تبدیل شدن این پتنت‌ به محصول تجاری وجود ندارد، اما در صورت عرضه ساعت هوشمند گیمینگ هواوی ، فصلی تازه در دنیای گیم آغاز خواهد شد.