گوشی سامسونگ گلکسی Note 9

گوشی سامسونگ گلکسی Note 9 در وب سایت MIIT چین رویت شد

گوشی سامسونگ گلکسی Note 9 در وب سایت MIIT چین ظاهر شد که نشان می‌دهد یک قدم دیگر به رونمایی رسمی پرچمدار سری نوت سامسونگ در سال 2018 نزدیک شده‌ایم. سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) تا چند ماه دیگر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

انتشار شایعات پیرامون سامسونگ گلکسی نوت 9 بعد از معرفی رسمی اولین پرچمداران سامسونگ در سال 2018 افزایش پیدا کرد. گوشی سامسونگ گلکسی Note 9 به تازگی در وب سایت وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین ظاهر شده است که نشان‌دهنده تلاش سامسونگ برای طی کردن مراحل قانونی به منظور دریافت تاییدیه‌های لازم است.

گوشی سامسونگ گلکسی Note 9

در این لیست دو شماره مدل مختلف SM-N9600 و SM-N9608 از سامسونگ گلکسی نوت 9 دیده می‌شود. از این موضوع می‌توان نتیجه گرفت فقط در بازار چین، دو نسخه از گوشی سامسونگ گلکسی Note 9 عرضه خواهد شد. گفتنی است بازارهای کشور چین، همیشه نسخه اسنپدراگونی پرچمداران سامسونگ را دریافت می‌کنند.

ویژگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی Note 9

متاسفانه در جریان این افشا، هیچ کدام یک از مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی Note 9 مشخص نشد، اما بر اساس اطلاعات قبلی، پرچمدار سال 2018 سری نوت دارای یک نمایشگر 6.4 اینچی با نسبت ابعاد تصویر 18.5:9 بوده و به یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود. سایر ویژگی‌های فنی آن، از تراشه و میزان حافظه رم گرفته تا ساختار دوربین دوگانه، همانند گلکسی اس 9 پلاس خواهد بود. این گوشی به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 8.1 اوریو عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اقا علی گل به هیچ کدوم از این مشخصات اطمینان نکن حرفی که میگن اسنپدراگون واسه چین و امریکا میره درسته همیشه همین بود ولی تا رونمایی حداقل 3ماه مانده تا اون موقع صبر میدیم اینا درست نیستن و نمیشه بگی همینه تا رونمایی نشه معلوم نیست هیچی

  2. نوت نه بهترین سری از ساسمونگه

  3. یه بار می گین به احتمال خیلی زیاد رمش هشته الانم می گین مثل اس 9+ رمش شیشه