گوشی ال جی Q7

گوشی ال جی Q7 به یک تراشه مدیاتک مجهز خواهد شد

ال جی کیو 7 (LG Q7)، نسخه اقتصادی پرچمدار تازه وارد این شرکت، به زودی به صورت رسمی رونمایی می‌شود. گوشی ال جی Q7 به یک تراشه مدیاتک مجهز خواهد شد، اما نه تراشه‌ای که کاربران دوست‌دار آن هستند! در ادامه بیشتر با مشخصات ال جی کیو 7 آشنا می‌شویم.

ال جی کیو 7 مدلی ارزان قیمت از ال جی جی 7 تینکیو بوده و برخی ویژگی‌های ظاهری آن را خواهد داشت. همانند سال گذاشته، امسال نیز نسخه‌ اقتصادی پرچمدار سری G ال جی معرفی می‌شود تا کاربران بیشتری قادر به چشیدن طعم طراحی نوین این شرکت باشند. حال به تازگی اطلاعات جدیدی درباره گوشی ال جی Q7 به دست آورده‌ایم.

ال جی اکنون مشغول توسعه گوشی ال جی Q7 به عنوان جانشین Q6 است، اما برخلاف انتظار، این مدل از یک تراشه ساخت دست کوالکام قدرت نگرفته و در عوض به یک تراشه ساخت مدیاتک مجهز می‌شود.

تراشه ضعیف‌ گوشی ال جی Q7

سال گذشته نه تنها ال جی کیو 6، بلکه برادران آن یعنی کیو 6 پلاس و کیو 6 ای نیز همگی از تراشه پایین‌رده اسنپدراگون 435 قدرت گرفتند. اگرچه ممکن است به ظاهر، استفاده از یک تراشه مدیاتک پیشرفت خوبی محسوب شود، اما برخلاف انتظار، قرار نیست در گوشی ال جی Q7 شاهد تراشه مدیاتک هلیو پی 60 باشیم. بر اساس گفته‌های حساب کاربری rquandt@ در توییتر، گوشی LG Q7 LM-Q610 از یک تراشه ضعیف‌تر وقدیمی‌تر از مدیاتک هلیو پی 60 قدرت خواهد گرفت.

گوشی ال جی Q7

متاسفانه در حال حاضر، درباره سایر ویژگی‌های و مشخصات فنی ال جی کیو 7 اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما طبق روال سال گذشته حداقل می‌توان انتظار داشت این گوشی، از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به پرچمدار تازه معرفی شده دارد. پس بعید نیست ال جی Q7 یک گوشی ناچ استایل باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. الجی بجایی که روبه جلو بیاد روبه عقب میره

  2. ظاهرش خیلی خیلی ساده س