گلکسی نوت 9

به لطف بنچمارک گلکسی نوت 9 پردازنده و ظرفیت رم آن لو رفت

بنا بر جدیدترین بنچمارک گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) که از طریق “Geekbench” به بیرون درز کرده است، پرچمدار آینده سامسونگ با تراشه جدید خانواده اگزینوس و حافظه رم بالا به دست کاربران می‌رسد.

بعد از عرضه گوشی های خانواده گلکسی S9، حالا کره‌ای‌ها در حال آماده‌سازی نسل جدید موبایل های سری نوت هستند. مطابق با اطلاعاتی که اخیرا در رابطه با گلکسی نوت 9 منتشر شده است، این تلفن هوشمند با تراشه جدید اگزینوس 9815 (به جای اگزینوس 9810) به دست کاربران خواهد رسید.

این موضوع کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد چرا که نسخه مخصوص بازار آمریکا از تراشه‌های اسنپدراگون استفاده می‌کند و استفاده از اگزینوس 9815 به معنی قدرت بالاتر در مقایسه با اسنپدراگون 845 است. در این صورت باید در همین بازه زمانی منتظر معرفی چیپستی جدید از سوی کوالکام نیز باشیم. امتیاز کسب‌شده هم در نوع خود جذاب است. پرچمدار سامسونگ موفق شده در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب امتیازهای 5162 و 10704 را کسب کند. برای مقایسه، پیش‌تر گلکسی اس 9 با امتیازهای 3648 و 8894 در این بنچمارک رویت شده بود. مورد جذاب‌تر اما به میزان حافظه رم مربوط می‌شود. سال گذشته، گلکسی نوت 8 با شش گیگابایت رم به دست کاربران رسید. حال اگر اطلاعات پیش رو صحت داشته باشند، این‌بار گلکسی Note 9 با هشت گیگابایت رم تولید می‌شود.

به هر صورت، صحت این اطلاعات تنها با معرفی این گوشی تایید خواهد شد.

بنچمارک گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. رمش بالاتر از شیش نیست مگه خودتون نگفتین؟؟

  2. چه عجبب بالاخره هشت گیگ مو زد

  3. ای والله من الان نوت ۸ دارم ولی با s8 plus زیاد تفاوت نداشت
    بلاخره سامسونگ مثل گذشته تفاوت بین نوت وسری s گذاشت