هواوی وای 7 پرایم 2018

صفحه نمایش FullView در گوشی ارزان‌قیمت هواوی وای 7 پرایم 2018

هواوی وای 7 پرایم 2018 (Huawei Y7 Prime 2018)، گوشی میان رده و اقتصادی جدید هواوی است. از ویژگی‌های شاخص این گوشی ارزان‌قیمت می‌توان به صفحه نمایش FullView باکیفیت اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

با نگاهی به بازار تلفن همراه، ما می‌توانیم تغییر سریع در تکنولوژی محصول را مشاهده کنیم؛ از صفحه نمایش کوچک‌ تا اکنون صفحه نمایش بزرگ‌تر و از رزولوشن کم تا تعریف رزولوشن بالا. صفحه نمایش FullView در حال حاضر تبدیل به یک روند جدید برای نیاز مصرف‌کنندگان به خصوص نسل جوان است. هواوی از صفحه نمایش 5.99 اینچی در گوشی وای 7 پرایم 2018 (Huawei Y7 Prime 2018) با فناوری FullView Display رونمایی کرد. این دستگاه مخصوص مشتریانی است که به دنبال صفحه نمایش شیک و بزرگ، ویژگی‌های عکاسی و تجربه کاربری عالی هستند.

هواوی وای 7 پرایم 2018

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018 معرفی فناوری FullView به گوشی‌های اقتصادی است که صفحه نمایش بسیار بزرگ‌تری به نسبت 5.7 اینچی سامسونگ در J7 2017 و 5.7 اینچی OPPO A83 ارائه می‌دهد. دستگاه HUAWEI یک نمای گسترده‌تر را فراهم می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد از تمام اپلیکیشن‌ها به نحوه بهتری استفاده کنند. این ویژگی شگفت‌انگیز، نتیجه سرمایه‌گذاری مستمر تحقیق و توسعه و همچنین غلبه بر چالش‌های تکنولوژی مختلف است.

هواوی وای 7 پرایم 2018 ؛ میراث‌دار گوشی های پرچمدار

از نیمه دوم سال 2017، تلفن همراه با صفحه نمایش FullView به سرعت در حال تبدیل‌شدن به یک موضوع داغ است. Huawei FullView Display بر روی دستگاه‌های میان رده و پرچم‌دار مانند Mate 10 و سری جدید Nova مورد استفاده قرار گرفت. در تاریخ 27 مارس، Huawei یکی دیگر از گوشی‌های پرچم‌دار خود را با نام هواوی پی 20 (HUAWEI P20) با این صفحه نمایش معرفی کرد. HUAWEI FullView Display در سری میت 10، سری پی 20 و سری جدید نوا موفقیت خود را جهت گسترش به دیگر محصولات به خوبی اثبات کرد.

در حالی که نیازهای مصرف‌کنندگان به طور مداوم تغییر می‌کنند، تعداد بیشتری از مصرف‌کنندگان در سطح ابتدایی مایل به تجربه یک نمایش FullView با کیفیت بهتر هستند، اما گزینه‌های موجود در بازار بسیار محدود است. در صفحه نمایش کوچک کنونی مصرف‌کنندگان نمی‌توانند جزییات بهتر را مشاهده کنند. با مشاهده این شکاف در بازار، Huawei دارای صفحه نمایش 5.99 اینچی HUAWEI FullView Display را در گوشی وای 7 پرایم 2018 معرفی کرده است که نمایشگر بسیار بزرگ‌تر و گسترده‌تری نسبت به سامسونگ J7 2017 و OPPO A83 ارائه می‌دهد.

هواوی وای 7 پرایم 2018

نمایشگر HUAWEI FullView در سری Y به معنای ورود صفحه نمایش FullView به گوشی‌های سطح پایین در آینده و تبدیل شدن به اولینی دیگر برای شرکت HUAWEI است. بدین منظور از صفحه نمایش FullView تمامی رنج‌های کاربران می‌توانند بهره‌مند شوند.

در حالی که یک صفحه نمایش FullView امکان مشاهده بهتر، راحت گرفتن و افزایش بهره‌وری کاربر را فراهم می‌کند، چالش‌های دیگری را برای طراحی گوشی هوشمند ایجاد می‌کند. طراحی که باید به‌اندازه کافی ظرافت را در خود جای دهد.

اطمینان از کارایی صفحه‌نمایش 5.99 اینچی، کار ساده‌ای در صنعت نیست. گوشی هوشمند باید برای کاربر کاملا جمع جور باشد. هواوی وای 7 پرایم 2018 پس از تلاش‌های متعدد، بهترین راه‌حل را برای رسیدن به تعادل بین صفحه نمایش بزرگ‌تر، بدنه و قابلیت اطمینان در دست شناخته خواهد شد.

هواوی وای 7 پرایم 2018

در حال حاضر اکثر تلفن‌های موجود در بازار دارای نسبت ابعاد 16:9 هستند و تنها تعداد کمی از تلفن‌های با کیفیت بالا دارای صفحه نمایش 18:9 طراحی می‌شوند. پس چرا هواوی یک صفحه نمایش 18:9 را برای گوشی اقتصادی مانند Y7 Prime 2018 انتخاب می‌کند؟ با صفحه نمایش بزرگ‌تر، نسبت 18:9 اجازه می‌دهد تا یک صفحه نمایش باریک‌تر و بهینه‌تر در دست داشته باشید. نسبت ابعاد 18:9 می‌تواند 12.5 درصد محتوای بیشتری در مقایسه با صفحه نمایش 16:9 به کاربر نمایش دهد. با مشاهده گسترده‌تر، کاربران حس بهتری دارند که در نتیجه تجربه کاربری افزایش پیدا کرده و به عنوان یک برگ برنده در رقابت با دیگر دستگاه‌های بازار شناخته خواهد شد.

ساخت و طراحی نفیس، طراحی شیشه 2.5D منحنی و نسبت ابعاد 18:9 در هواوی وای 7 پرایم 2018 اجازه می‌دهد تا با اسمارت فونی اقتصادی و همه چیز تمام روبرو باشیم. با توجه به روند تکنولوژی تلفن همراه، احتمالا می‌توانیم ببینیم که اکثر گوشی‌های موجود در بازار، طراحی FullView را در آینده نزدیک خواهند پذیرفت. در حال حاضر Huawei FullView Display به تمام سطوح گوشی‌های هوشمند این شرکت وارد شده است. مصرف‌کنندگانی که به دنبال صفحه نمایش بهتری هستند، بدون شک با دنبال کردن این نوع صفحه نمایش نیازشان برطرف خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هواوی بهترین امکاناتو هم به پایین رده هاش میاره