نتایج بنچمارک گلکسی نوت 9

نتایج بنچمارک گلکسی نوت 9 منتشر شد؛ رکورد بیشترین امتیاز شکست!

نتایج بنچمارک گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) شکسته شد. این فبلت اندرویدی سامسونگ موفق به رکوردشکنی شده و امتیازهای بالایی را به نام خود ثبت کرده است!

در انتهای ماه مارس بود که شاهد ظهور نتایج بنچمارک گلکسی نوت 9 در سایت امتیازگیری Geekbench بودیم. آن گوشی به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز بود که ظاهرا مرتبط با مدل قابل فروش در آمریکا و چین نوت 9 است. در آن آزمایش، نسل آینده فبلت های سامسونگ در حالت تک هسته‌ای امتیاز 2190 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 8806 را به نام خود ثبت کرده بود.

حال امروز نسخه‌ی جهانی این گوشی در سایت گیک بنچ رویت شده است. این گوشی از تراشه اگزینوس 9815 ساخت سامسونگ قدرت می‌گیرد و نتایج شگفت انگیزی را به نام خود ثبت کرده است. نسخه اگزینوسی گلکسی Note 9 سامسونگ در حالت تک هسته‌ای امتیاز 5162 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 10704 را به نام خود ثبت کرده است. این امتیاز کسب شده می‌تواند یک شگفتی محسوب شده و نویدبخش محصولی کاملا پرقدرت باشد.

نتایج بنچمارک گلکسی نوت 9

با توچه به نتایج بنچمارک گلکسی نوت 9 ، علاوه بر حضور تراشه اگزینوس 9815، حالا می‌دانیم این محصول از یک رم با ظرفیت 8 گیگابایت نیز بهره‌مند است. برای مقایسه، لازم به ذکر است که تراشه A11 Bionic به کار رفته در زیر گوشی های سری آیفون 8 و آیفون ایکس اپل موفق به کسب امتیاز 4061 در حالت تک هسته‌ای و امتیاز 9959 در حالت چند هسته‌ای تست‌های سایت گیک بنچ شده بود. اگر این نتایج به معنای واقعی مربوط به بنچمارک گلکسی نوت 9 باشد، ما می‌توانیم نسل جدید فبلت های سامسونگ را یک غول قدرتمند و رقیبی عالی برای دیگر فبلت های بازار بدانیم.

ما انتظار داریم نوت 9 از یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپر آمولد با وضوح 1440 در 2960 پیکسل و نسبت ابعاد 18.5:9 بهره‌مند باشد. یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت در زیر قاب گوشی مشغول انرژی رسانی به بخش‌های مختلف خواهد بود، در حالی که دوربین دوگانه ای متشکل از دو لنز 12 مگاپیکسلی، مشابه گلکسی اس 9 پلاس بر روی قاب پشتی آن نقش خواهد بست. در این برهه از زمان ما نمی‌دانیم آیا سامسونگ اسکنر اثر انگشت زیر صفحه را در نوت 9 مورد استفاده قرار خواهد داد یا آن را به گلکسی اس 10 سال آینده موکول می‌کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. والا هرساله تو آنتوتو بهترین بالاترین بنچمارکارو اچ تی سی یا وان پلاس داره
    میگین نه برین امتیاز های اس8 رو با یو11اس7 رو با اچ تی سی10و همین طور ب قبل مقایسه کنین

  2. حالا هواوی و ایفون ببینم میتونن سر بکنن بالا

  3. باید منتظر شرکت هواوی و الجی هم باشیم

  4. تبریک جاودانه به برند دوست هاى!!! سامسونگى
    🙂

  5. ماشالله به سامسونگ بالاخره زنگ خطر رو فهمید وبا توپ پر امد جلو کاری که باید در اینوضعیت رقابتی با غولها انجام داد

  6. اگه cpu این باشه و رم 8 واقعا صحت داشته باشه از لحاظ سرعت با s9 و نوت 8 خیلی فرق داره فقط ظاهر دوربین نسبت بدنه به lcd هنوز اینا معلوم نیست چی بشه

  7. نوت 9 بایستی اندرویدش هم 9 باشه