گوشی هواوی آنر 7 اس

گوشی هواوی آنر 7 اس با قیمت رقابتی و سخت افزار به‌روز در راه است

مشخصات فنی کامل و تصاویر گوشی هواوی آنر 7 اس (Huawei Honor 7S) پیش از معرفی رسمی لو رفت. گوشی جدید آنر قرار است با نمایشگر تمام‌صفحه، دوربین دوگانه و اندروید اوریو روانه بازار شود.

گوشی های سری Honor 7 محبوبیت بالایی میان کاربران داشته و با قیمت مناسب، امکانات بسیاری را به ارمغان می‌آورند. بعد از عرضه آنر 7C و آنر 7A، حالا نیز اطلاعات کامل عضو جدیدی از این خانواده یعنی گوشی هواوی آنر 7 اس به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد علاقه‌مندان باید خود را برای محصولی مقرون به صرفه و البته ارزشمند از سوی هواوی آماده کنند.

هواوی آنر 7S را می‌توان نسخه ارزان‌تر آنر 7C و 7A در نظر گرفت و سازندگان برای نشان دادن این اختلاف، اسکنر اثر انگشت را از بخش پشتی حذف کرده‌اند. در این صورت امیدواریم استفاده از سیستم تشخیص چهره برای باز کردن قفل دستگاه امکان‌پذیر باشد.

گوشی هواوی آنر 7 اس

برای نمایش محتوا، سازندگان از صفحه نمایشی 5.45 اینچی با وضوح 720×1440 و تراکم 295 پیکسل در هر اینچ بهره برده‌اند. زیر قاب، تراشه رده پایین مدیاتک MT6739 با پردازنده چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی در کنار 2 گیگابایت رم مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده خواهد داشت و کاربران می‌توانند از حافظه 16 گیگابایتی برای ذخیره اطلاعات استفاده کنند. فضای ذخیره‌سازی را هم به کمک خشاب مخصوص کارت حافظه میکرو اس دی می‌توان افزایش داد.

دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی، باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.0 از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد گوشی جدید آنر هستند.

گوشی هواوی آنر 7 اس

اسمارت فون پیش رو تا چند هفته دیگر، با قیمت 100 پوند (135 دلار) در بازار انگلستان به فروش خواهد رسید. متاسفانه اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه در بازار سایر کشورها در دست نیست.

تصاویر گوشی هواوی آنر 7 اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خیلی شبیه انر شیش ایکسه

  2. چهار صد دلار بذاری روش یه میان رده بسیار خوب از ساسمونگ میشه خرید

  3. پایین رده خیلی خوبیه