اینترنت ایرانسل

رگولاتوری در مورد تعرفه اینترنت ایرانسل با فیلترشکن توضیح داد

پس از اعتراض کاربران در مورد تعرفه اینترنت ایرانسل در صورت استفاده از فیلترشکن و تاکید وزیر ارتباطات بر پیگیری این موضوع، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) در رابطه با این ابهام توضیح داده است.

پس از انتشار اخبار و شکایات دریافتی مبنی بر اعمال تعرفه آزاد اینترنت ایرانسل برای مشترکان دارای بسته‌های فعال در صورت استفاده از فیلترشکن و VPN، حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد با تاکید وزیر ارتباطات برای رسیدگی به حقوق مصرف‌کنندگان و پیگیری‌های رگولاتوری، توضیحات لازم از سوی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل دریافت شده است.

ماجرای محاسبه تعرفه اینترنت ایرانسل

به گفته فلاح جوشقانی و طبق توضیحات ارائه شده از سوی اپراتور ایرانسل، اطلاعیه مورد استناد در شکایت کاربران مربوط به سال گذشته بوده و در آن اشاره شده که در صورت استفاده مشترکان از نرم افزارهای فیلترشکن و VPN به دلیل عدم امکان شناسایی سایت مورد استفاده، حتی در صورت استفاده از سایت‌های داخلی نیز محاسبه تعرفه بر اساس تعرفه عادی ترافیک بین‌المللی انجام می‌شود و تخفیف سایت‌های داخلی اعمال نخواهد شد. بنابراین این موضوع به هیچ عنوان به معنای محاسبه تعرفه اینترنت ایرانسل بر اساس تعرفه آزاد نبوده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ادامه افزود توضیحات اپراتور ایرانسل در مورد نحوه محاسبه درست بوده و بررسی سیستم‌های صورت حساب این اپراتور از سوی رگولاتوری نشان می‌دهد محاسبه هزینه مشترکان دارای بسته فعال در چارچوب تعرفه‌های اعلامی انجام شده و مبنای محاسبه، تعرفه آزاد نبوده است. وی در پایان تاکید کرد که هیچ حقی از مشترکان این اپراتور در استفاده از بسته‌های اینترنت همراه پایمال نشده و اپراتورها نیز لازم است که در ارائه سرویس‌های خود، توجه لازم به حقوق مشترکان را داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. باید از همون همراه اول استقاده کنیم که اصلا در مورد تعرفه استفاده با فیلترشکن نگفته و همین طوری دوبل حساب می کنه نه ایرانسل که توی سایتش همه چیزارو نوشته

  2. آره جون عمتون شما باشین نتونین سایت رو شناسایی کنین؟؟
    شما ؟؟؟!!!!؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟
    دیدن آب گل آلوده هرکی از یه طرف داره میکشه روش !!!!!!!!!
    انتظار کمتر از اینو هم نداشتیم چون ایرانه دیگه هر مسئولی هر کاری دلش خواست میکنه …….
    ولی وقتی نوبت ما مردم بدبخت میشه مسئله امر به معروف و حلال و حروم و ارشاد و کاراگاهی آقایون میزنه بالا

  3. پس میخان با فیلتر شکن بیشتر حساب کنن؟؟

  4. مگه استفاده از فیلتر شکن ممنوع نیست ؟