گوشی نوکیا ایکس 6

عکس جدید گوشی نوکیا ایکس 6 وجود بریدگی بالای صفحه را تایید می‌کند

رندر رسمی گوشی نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) همراه با اطلاعاتی جدید توسط یکی از فروشندگان چینی منتشر شد. موبایل جدید نوکیا قرار است برای نخستین بار به نمایشگری با بریدگی بالای صفحه مجهز شود.

گوشی نوکیا ایکس 6 که پیش‌تر با نام نوکیا X شناخته می‌شد، در تاریخ 16 می (26 اردیبهشت) رسما رونمایی خواهد شد. ویدیوی نگاه نزدیک و تصاویر لو رفته از وجود بریدگی در بخش بالایی صفحه خبر می‌دادند و حالا نیز یکی از خرده‌فروشان چینی با نام “Suning”، در یک مسابقه تصویری قصد دارد 10 دستگاه از این تلفن های هوشمند را هدیه دهد.

تجهیز گوشی نوکیا ایکس 6 به دوربین دوگانه

همراه با اطلاعات اولیه در رابطه با این رقابت، “Suning” اعلام کرد سه نفر اول علاوه بر Nokia X6 که با دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت پشتی تولید می‌شود، مبلغی پول را هم به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد.

انتظار می‌رود نوکیا ایکس به عنوان میان رده، بین مدل 2018 نوکیا 6 و نوکیا 7 پلاس قرار گرفته و با قیمت 250 (210 یورو) از هفته آینده به فروش رسد.

گوشی نوکیا ایکس 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اینم مث دوربین دوگانه ای که ال جی برا بار اول زد و از اون به بعد همه دوربین دوگانه زدن باس بگیم کپی کردن دارن اسکی میرن از رو ال جی بیخیال بابا
    دقت کنی هر برندی که یه چیزی رو برا بار اول ت دنیای گوشی یا کلا دنیای صنعت رو محصولش پیاده کنه از سال بعد برندای دیگ هم این کارو می کنند چیز عجیب و غریب نیس مهم کیفیت محصول ارائه شدس

  2. چرا اینقدر از ایون تقلید میکنن

  3. دیگه باب شد بین همه گوشی ها