گوشی های جدید سامسونگ

گوشی های جدید سامسونگ از سری گلکسی J با قابلیت‌های ویژه عرضه می‌شوند

گوشی های جدید سامسونگ از سری Galaxy J قرار است با نمایشگر “Infinity Display” و مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید عرضه شوند تا رد پای ویژگی‌های لوکس را بتوان در محصولات ارزان‌تر هم پیدا کرد. اما این گوشی ها چه ویژگی‌هایی خواهند داشت؟

پرچمداران سامسونگ از جمله محبوب‌ترین تلفن های هوشمند این روزهای بازار موبایل هستند. بعد از عرضه گوشی های موبایل سری گلکسی A با نمایشگرهای بدون حاشیه و بسیاری از قابلیت‌های پرچمداران، به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند اختلاف میان محصولات خود را کاهش داده و با استفاده از صفحه نمایشی با حاشیه‌های باریک در موبایل های جدید سری گلکسی J، ظاهری مدرن به گوشی های اقتصادی خود ببخشند تا رقابت در بازار کشورهای در حال توسعه همچون هند، با سازندگانی مثل شیائومی به شکلی جدی‌تر دنبال شود.

افزایش سرعت گوشی های جدید سامسونگ با فناوری Turbo Speed

حالت “S Bike” که اعلان‌ها را هنگام دوچرخه‌سواری خاموش می‌کند، یکی از قابلیت‌های تازه گوشی های جدید سامسونگ خواهد بود. همچنین حالت “Ultra Data Savings” با غیر فعال کردن اپلیکیشن های پس‌زمینه به جز شش برنامه‌ای که کاربر انتخاب می‌کند، زمانی که فعال باشد، از مصرف اضافی باتری جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر این، مدل‌های جدید از فناوری “Turbo Speed” نیز پشتیبانی می‌کنند تا با استفاده از بهینه‌سازی نرم افزاری، اپلیکیشن ها سریع‌تر باز شده و تجربه‌ای روان‌تر از مالتی تسکینگ برای کاربران رقم بخورد.

سامسونگ تا سه ماهه چهارم 2017 به عنوان برترین عرضه‌کننده تلفن های همراه در هند شناخته می‌شد. از آن زمان، شیائومی این جایگاه را تصاحب کرده است. ماه گذشته، سامسونگ از گوشی گلکسی J7 Duo برای رقابت با شیائومی ردمی 5 پرو پرده برداشت. این موبایل با دوربین دوگانه 13+5 مگاپیکسلی و قیمت 16 هزار و 990 روپیه (253 دلار) به فروش می‌رسد. در همین حال، شیائومی ردمی نوت 5 پرو که به دوربین دوگانه در بخش پشتی نیز مجهز شده است، توسط برخی فروشندگان هندی 14 هزار و 999 روپیه (223 دلار) قیمت‌گذاری شده است.

پس از چین، دومین بازار موبایل دنیا به کشور هند تعلق دارد. مشکل موجود این است که اغلب اطلاعات اخیر (از سال 2016)، سرانه درآمد این کشور را 1670 دلار نشان می‌دهند. این درآمد، هند را در بانک جهانی در رتبه 112 از 164 بانک جهانی قرار می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چرا این قابلیت های جدیدو برای نوت نه نزده؟

  2. مشتاقم ببینم قابلیت جدیدش چیه؟؟