تصاویر مدل 2018 گلکسی جی 4

تصاویر مدل 2018 گلکسی جی 4 سامسونگ طراحی این گوشی را فاش می‌کنند

تصاویر مدل 2018 گلکسی جی 4 سامسونگ (Samsung Galaxy J4 2018) از طریق کمیسیون ارتباطات ملی تایوان (NCC) افشا شد. عکس‌های گوشی جدید سامسونگ، طراحی این موبایل را به تصویر می‌کشند.

انتظار می‌رود این ماه، چهار گوشی جدید از محصولات سری گلکسی J به صورت رسمی توسط سامسونگ رونمایی شود و احتمالا نسخه 2018 گلکسی J4، ارزان‌ترین مدل در میان آنها خواهد بود. نخستین بار، اطلاعات مربوط به این تلفن هوشمند از طریق وب‌سایت “GeekBench” به بیرون درز کرد و ما برخی از ویژگی‌های فنی کلیدی آن آشنا شدیم. حالا نیز NCC مجموعه‌ای از تصاویر مدل 2018 گلکسی جی 4 را در اختیار کاربران قرار داده است که می‌توانند طراحی این موبایل را تایید کنند.

انتشار این تصاویر یعنی کره‌ای‌ها در آینده بسیار نزدیک از این گوشی رونمایی خواهند کرد.

تصاویر مدل 2018 گلکسی جی 4

موبایل جدید سامسونگ احتمالا به تراشه اگزینوس با پردازنده چهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت رم و 8 یا 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی مجهز می‌شود. در این عکس‌ها دوربین تک‌لنزی را می‌توان روی قاب پشتی مشاهده کرد، ولی ما اطلاعاتی از اندازه و مشخصه‌های فنی آن نداریم.

ما همچنین می‌دانیم گلکسی J4 با پشتیبانی از دو سیم کارت و اندروید 8.0 اوریو به دست کاربران می‌رسد. به احتمال زیاد، سازندگان از جک 3.5 میلی‌متری صدا در کنار وای فای، بلوتوث و پشتیبانی از شبکه نسل چهارم نیز بهره خواهند برد.

لازم به ذکر است که این رگولاتوری تایوانی، یک گوشی دیگر با نام Galaxy J6 2018 را نیز لیست کرده است که احتمالا همراه با Galaxy J4 به صورت رسمی معرفی می‌شود.

تصاویر مدل 2018 گلکسی جی 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. یه تغیرات کوچیکی داده

  2. اصلا خوشم نیامد از طراحیش عین قبلی هاست

  3. عالیه! سامسونگ فقط نگاهش به برندهاى بنجل چینى هواوى و شیائومى مى ارزه!!!
    🙂