اضافه کردن موسیقی به استوری

اینستاگرام اضافه کردن موسیقی به استوری را امکان‌پذیر خواهد کرد

اضافه کردن موسیقی به استوری یکی از قابلیت‌های جدیدی است که احتمالا در آینده نزدیک شاهد معرفی آن توسط اینستاگرام خواهیم بود. اما این ویژگی چگونه عمل می‌کند و چه زمانی می‌توانیم از آن استفاده کنیم؟

اضافه کردن موسیقی به استوری از اسپاتیفای و ساوندکلاود

با قراردادهای اخیر بین فیسبوک و لیبل‌های ضبط موسیقی همچون سونی، وارنر موزیک، یونیورسال و دیگر ناشران اروپایی، به نظر می‌رسد فیسبوک و همین‌طور اینستاگرام قصد دارند موسیقی متن را به ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده اضافه کنند. مطابق با گزارش جدید “TechCrunch”، به نظر می‌رسد برخی کدهای مخفی در اپلیکیشن اندروید اینستاگرام می‌تواند به قابلیت‌های موسیقی جدید اشاره داشته باشد که در آن، کاربران با اضافه کردن استیکرهای جدید قادر به پیدا کردن آهنگ‌های دارای حق نشر از مکان‌هایی همچون ساوندکلاود و اسپاتیفای برای استوری‌های خود خواهند بود.

این کد که در ابتدا توسط “Ishan Agarwal” پیدا شد، یک قابلیت جستجوی موسیقی مخفی عرضه‌نشده در سیستم استوری اینستاگرام را نشان می‌دهد. “TechCrunch” در گزارش خود می‌گوید استیکرهای مربوط به موسیقی، جستجو بر اساس سبک‌ها، خلق و خو یا آهنگ‌های محبوب روز را امکان‌پذیر کرده و سپس کاربران می‌توانند آن را روی ویدیوها و احتمالا تصاویر خود قرار دهند. البته که پیدا کردن یک کد پیاده‌نشده به معنی قابلیتی تکامل یافته نیست که قرار باشد در آینده نزدیک معرفی شود، ولی قطعا این موضوع برای تبلیغ‌کنندگان و رقابت با سرویس‌هایی مثل “Musically” و “Snapchat” هیجان انگیز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. محسن یگانه رو میذارم من

  2. خوبه گذاشتن موسیقی شاهین خوبه

  3. یا خئدا دیگه از این به بعد داریم اهنگای مزخرف چرت دیس لاو بذارن