قابلیت Smart Compose جیمیل

قابلیت Smart Compose جیمیل ، ایمیل‌هایتان را می‌نویسد

قابلیت Smart Compose جیمیل به عنوان یکی از افزونه‌های پاسخ هوشمند سرویس ایمیل گوگل در کنفرانس گوگل آی او 2018 معرفی شد. اگر در نگارش و املای انگلیسی مشکل دارید، این قابلیت به کمک شما خواهد آمد.

کنفرانس توسعه دهندگان گوگل موسوم به گوگل آی او 2018 رسما آغاز به کار کرد. کمپانی گوگل معمولا در این رویداد ویژه از جدیدترین دستاوردهای خود پرده برداری می‌کند. یکی از آن‌ها، قابلیت جدیدی به نام Smart Compose برای سرویس جیمیل این شرکت است که می‌تواند تغییرات بزرگی را در دنیای ایمیلی به وجود آورد.

به منظور یک افزونه برای قابلیت Smart Reply یا همان پاسخ هوشمند، Smart Compose جملات کاملی را به شما پیشنهاد خواهد کرد تا حتی در برخی موارد نیازی به نوشتن شما نیز نباشد. قابلیت Smart Compose جیمیل در پس زمینه گوشی فعالیت می‌کند و اگر از منوی پاپ آپ جمله‌ای را دیدید که پسندیدید، می‌توانید آن را انتخاب کرده و متن‌ها به شکل خودکار برای مخاطبان شما ارسال شوند. نه تنها این به شما در زمان نوشتن ایمیل‌ها کمک خواهد کرد، گوگل می‌گوید که قابلیت Smart Compose جیمیل می‌تواند از ارسال ایمیل‌هایی با مشکلات گرامری و یا املایی نیز جلوگیری کند.

این قابلیت جذاب سرویس جیمیل همچنین متن‌ها را از یکدیگر تشخیص می‌دهد. به طور مثال اگر امروز جمعه است، در متن قابل ارسال شما از عبارت «پایان هفته‌ی خوبی داشته باشید» استفاده می‌شود.

فعالسازی قابلیت Smart Compose جیمیل

گوگل می‌گوید که قابلیت Smart Compose جیمیل طی هفته‌های آینده در دسترس کاربران این پلتفرم قرار خواهد گرفت و طی ماه‌های پیش رو نیز به صورت ادغام شده در اختیار مشتریان G Suite قرار خواهد گرفت. البته پیش از آن باید مطمئن باشید که ایمیل جدید را فعال کرده باشید. اگر نحوه‌ی فعالسازی این نسخه‌ی جدید را نمی‌دانید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مطلب چگونه طراحی جدید جیمیل (Gmail) را فعال کنیم؟ را مطالعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه