هواوی وای 3 2018

هواوی وای 3 2018 به عنوان اولین موبایل اندروید گو هواوی معرفی شد

هواوی وای 3 2018 (Huawei Y3 2018) که اولین گوشی هواوی بر پایه اندروید گو محسوب می‌شود، رسما معرفی شد. در ادامه، مشخصات فنی، قیمت و امکانات هواوی وای 3 2018 را بررسی خواهیم کرد.

با آغاز ارائه اندروید گو (نسخه مخصوص اندروید اوریو) گوگل می‌خواهد مطمئن شود تمامی کاربران، حتی آن دسته از افرادی که قادر به خرید پرچمداران نیستند، از آخرین امکانات سیستم عامل اختصاصی این کمپانی آمریکایی استفاده می‌کنند. هواوی نیز به عنوان یکی از شرکای تجاری گوگل، از نخستین موبایل مبتنی بر اندروید گو خود با نام هواوی وای 3 2018 رونمایی کرده است.

مشخصات فنی هواوی وای 3 2018

اگرچه فعلا اطلاعاتی از قیمت این موبایل رده پایین در دست نیست، ولی ما می‌دانیم که هواوی Y3 جدید در سه رنگ مختلف طلایی، سفید و خاکستری به فروش می‌رسد. سازندگان تا حد ممکن تلاش کرده‌اند قیمت را کاهش دهند. به همین جهت، اسمارت فون پیش رو با نمایشگری 5 اینچی با وضوح 480×854 و دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED به دست کاربران خواهد رسید.

زیر قاب، تراشه مدیاتک MT6737 در کنار 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه، به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. از دیگر موارد قابل توجه در مورد مدل 2018 هواوی وای 3 می‌توان به دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، باتری 2280 میلی‌آمپر ساعتی. پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان و نسل چهارم اینترنت اشاره کرد.

متاسفانه هنوز زمان عرضه دقیق و قیمت نهایی مشخص نشده است، ولی باید در انتظار محصولی ارزان‌قیمت باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هرچقدر هم کاهش بدن بازار گوشی داغونه

  2. ااااخ مفت نمى ارزه کسى از این برند بنجل چینى خرید نکنه!!!