بنچمارک وان پلاس 6

بنچمارک وان پلاس 6 از وجود اندروید 8.1 اوریو و 8 گیگ رم خبر می‌دهد

بنچمارک وان پلاس 6 (OnePlus 6) یک هفته پیش از معرفی رسمی، از طریق “GeekBench” منتشر شد. این اطلاعات علاوه بر فاش کردن جزئیاتی تازه، برخی از شایعات قبلی را نیز تایید می‌کنند.

وان پلاس 6 قرار است هفته آینده با طراحی جدید و نمایشگر ناچ استایل معرفی شود. حال یکی از این دستگاه‌ها در Geekbench تست شده است. در گذشته وان پلاس 3 با شماره مدل A300X و وان پلاس 5 با شماره مدل A500X تولید شده بود. به نظر می‌رسد این وان پلاس 6 هم قرار است با شماره مدل A6003 تولید می‌شود تا باز هم شاهد روند همیشگی چینی‌ها در انتخاب شماره مدل باشیم.

نسل جدید گوشی های وان پلاس با اندروید 8.1 اوریو تولید می‌شود. این در حالی‌ست که دسامبر گذشته، یکی از کارمندان وان پلاس اعلام کرده بود تغییر برنامه و عرضه سریع‌تر آپدیت‌ها برای شرکت ریسک بسیار بالایی خواهد داشت. به همین جهت، ما امیدواریم مدیران طی شش ماه گذشته این مشکل را حل کرده باشند. OnePlus A6003 با 8 گیگابایت رم به فروش می‌رسد، ولی به احتمال زیاد نسخه ارزان‌تری با 6 گیگابایت رم نیز تولید می‌شود.

وب‌سایت GSMArena با قرار دادن امتیازات بنچمارک وان پلاس 6 در کنار تست‌های دیگر از گوشی های مجهز به اسنپدراگون 845 و البته وان پلاس 5T از نسل قبلی، از امیدوارکننده بودن امتیازها و قدرت پردازشی این تلفن هوشمند خبر داده است.

پرچمدار وان پلاس در تاریخ 17 می (27 اردیبهشت) طی مراسمی در لندن معرفی می‌شود.

بنچمارک وان پلاس 6

بنچمارک وان پلاس 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. یکی از بهترین گوشی های توی بازار همینه